تنش شدید در نشست کابینه رژیم صهیونیستی-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

تنش شدید در نشست کابینه رژیم صهیونیستی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که در نشست اعضای کابینه رژیم صهیونیستی، به دلیل عدم تحقق هرگونه دستاورد در غزه، تنش شدیدی روی داده است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۲ - ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 19
کد خبر: ۲۱۹۲۴۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه خبر داد که در نشست کابینه رژیم صهیونیستی درباره جنگ غزه تنش شدیدی بین اعضای کابینه ایجاد شده است.

بر اساس گزارش این شبکه خبری، «عدم تحقق هرگونه دستاورد در جنگ غزه، موضوع اختلاف میان اعضای کابینه وزیران رژیم صهیونیستی بوده است».

این شبکه خبری نوشت که در این نشست جدال لفظی میان رئیس ستاد ارتش این رژیم با «ایتمار بن غفیر» وزیر امنیت داخلی درباره کنار گذاشته شدن نظامیان صهیونیستی که تخلف مرتکب شده‌اند نیز روی داده است.

در حال حاضر، اختلافات داخلی در رژیم صهیونیستی بر سر تداوم جنگ علیه غزه بالا گرفته است. روزنامه هاآرتض روز گذشته گزارش داد که نتانیاهو فقط به دنبال ادامه جنگ است؛ هر چند که باعث کاهش محبوبیت وی شود.

هاآرتض با اشاره به اینکه تداوم این جنگ، باعث نگرانی اسرائیلی‌ها شده است، تأکید کرد: اسرائیل در حال نزدیک شدن به یک واقعیت خطرناک است. نتانیاهو هم در مرحله آینده با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد؛ خصوصا اگر دستاوردی نیز نداشته باشد.

«نتانیاهو ضرر‌های بسیاری به اسرائیل وارد کرده است و با ادامه جنگ، همچنان به این ضرر‌ها ادامه می‌دهد». این اظهار نظر دانی یاتوم رئیس پیشین موساد است که به شدت از ادامه سیاست جنگ‌افروزی نتانیاهو خشمگین است.

افزون بر این، خانواده‌های اسرای صهیونیست نیز بر دامنه اعتراضات خود افزوده‌اند و خواستار آزادی نزدیکانشان هستند. این خانواده‌ها روز گذشته با ارسال پیامی به نتانیاهو و کابینه وی، از او خواستند که با حماس توافق کند و اسرای صهیونیست هم آزاد شوند. / فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار