آخرین تحولات نبرد زمینی در غزه-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

آخرین تحولات نبرد زمینی در غزه

منابع رسانه‌ای فلسطین سه‌شنبه شب از شکار چند خودرو و چند نظامی صهیونیست توسط رزمندگان مقاومت در محور‌های مختلف نبرد زمینی در نوار غزه خبر دادند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۹ - ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 19
کد خبر: ۲۱۹۲۶۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای درباره آخرین تحولات نبرد زمینی در نوار غزه اعلام کرد: پس از درگیری شدید با مسلسل در محور محله الشجاعیه در شرق غزه، هفت نظامی دشمن را کشته و زخمی کردیم.

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان آن با استفاده از راکت الیاسین ۱۰۵، یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی را در خان‌یونس منهدم کردند.

گردان‌های القسام همچنین گزارش داد: یک تیم نظامی اسرائیلی را با راکت ضداستحکامات TBG هدف قرار داده و در این حمله چند نفر از آن‌ها کشته و زخمی شدند.

شاخه نظامی حماس همچنین اعلام کرد: یک تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی در خان یونس و یک تانک مرکاوای دیگر در تل الزعتر هدف راکت الیاسین ۱۰۵ قرار گرفت و منهدم شدند.

گردان‌های القسام در بیانیه دیگری اعلام کرد: یک تیم نظامی اسرائیلی را که در داخل ساختمانی در منطقه المغراقه در مرکز نوار غزه مخفی شده بودند با راکت TBG و دو گلوله آرپی جی هدف قرار دادیم و با آن درگیر شدیم و اعضای آن کشته و زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی بعد از ظهر امروز اعتراف کرده بود که ۲۹ نظامی آن طی ۲۴ ساعت گذشته در درگیری‌های زمینی در نوار غزه مجروح شده‌اند.

گردان‌های القسام پیش از این نیز اعلام کرده بود: یک خودروی جیپ از نوع «هامر» متعلق به ارتش دشمن را در محله «الشیخ رضوان» در شهر غزه هدف قرار دادیم و تمامی سرنشینان آن کشته شدند.

در همین حال، سرایا القدس نیز از بمباران محل تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در خان یونس خبر داد.

سرایا القدس در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: چند محل تجمع نظامیان دشمن را در خط مقدم شرق خانیونس با راکت و خمپاره‌های کالیبر سنگین هدف قرار دادیم. این حمله منجر به تلفات در میان نظامیان رژیم اشغالگر شد و بالگرد‌های این رژیم برای انتقال آن‌ها وارد عمل شدند. / سما

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار