واکنش وزیر علوم به استعفای رئیس سازمان سنجش-راهبرد معاصر
سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان آیت الله رئیسی و علی‌اف فردا سد قیز قلعه‌سی را افتتاح می‌کنند جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟ آخرین دستورکار هفتگی مجلس یازدهم افزایش ۲میلیارد دلاری واردات بنزین در سال گذشته آیت الله رئیسی: زنجیره تولید تا توزیع برنج با هدف جلوگیری از اجحاف به تولیدکننده و مصرف کننده بازنگری شود حداد عادل: سیاست‌های توسعه‌ دریامحور موجب آبادانی جنوب کشور می‌شود سردار سلامی: بزرگ‌ترین عملیات موشکی تاریخ بشریت به نام حاج علی زاهدی رقم خورد روزنامه اصلاح‌طلب: روحانی نه قدرت دارد، نه محبوبیت آیت الله رئیسی: قدم بعدیِ آزادسازی سواحل، رهاسازی سواحل نیست؛ بلکه آبادسازی است اجرای مجدد طرح کالابرگ الکترونیکی در گروی تصمیم دولت امیر حیدری: امروز خط مقدم مبارزه با استکبار، توسعه علوم و فناوری است امیر نعمتی: قرارگاه جهادی فناوری‌های نوظهور در حوزه‌های دفاعی تشکیل شده است رئیس جمهور: بیش از ۳۰۰ واحد راکد تولیدی در استان مازندران احیا شده است

واکنش وزیر علوم به استعفای رئیس سازمان سنجش

خسروپناه از مخالفت وزیر علوم با استعفای رئیس سازمان سنجش خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۰۳ دی ۱۴۰۲ - 2023 December 24
کد خبر: ۲۱۹۹۶۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه نشستی در جمع خبرنگاران درباره استعفای رئیس سازمان سنجش گفت: رئیس سازمان سنجش استعفا داده؛ البته کار درستی نبوده است اختلاف پیش‌آمده باید حلم ورزی می‌کرد تا به نتیجه و جمع‌بندی نهایی برسد .

 

وی افزود: هر مدیر و مسئولی نظری داشته باشد و نظرش سریع به اجابت نرسید، نباید استعفا دهد. اگر رییس سازمان سنجش بر استعفایشان اصرار داشته باشد و وزیر علوم نیز استعفای وی را بپذیرد طبیعتاً وزیر شخص دیگری را جایگزین می‌کند.

 

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره این‌که آیا وزیر علوم استعفای رئیس سازمان سنجش را پذیرفته است یا خیر گفت تا جایی‌که من اطلاع دارم وزیر علوم استعفای وی را نپذیرفته است.

 

به گزارش تسنیم، هفته گذشته عبدالرسوال پور عباس، رئیس سازمان سنجش با انتشار نامه‌ای خطاب به وزیر علوم در اعتراض به حکم بازگشت به تحصیل 35 داوطلب شبهه‌دار کنکور از مقام خود استعفا کرد.

 

وی در بخشی از نامه خود تاکید کرده بود: حدود دو سال از خدمت در سازمان سنجش آموزش کشور با پدیده بازگشت متخلفان کنکور سال های 1400 و ماقبل آن مواجه بودیم که با تصویب استفساریه ماده 11 قانون تخلفات و جرائم آزمون‌های سراسری سال های 1401 و 1402 به طور کامل با عمل به استفساریه پدیده تقلب مدیریت شد.

 

ولی نظریه عطف به ماسبق نشدن استفساریه در موارد مختومه، با برداشت های متفاوت روبرو شد و اعتقاد دیوان عدالت اداری به برگشت همه مشکوکین به تقلب است که قبلا در هیئت های بدوی و تجدیدنظر مستقر در سازمان و شعبات بدوی و تجدید دیوان به طور قطعی محکوم شده اند که در مصاحبه مطبوعاتی رییس محترم دیوان بر این موضوع تاکید شد./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده