احتمال جدی هلاکت «اژی امین» همکار استراتژیک موساد در اقلیم کردستان-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

احتمال جدی هلاکت «اژی امین» همکار استراتژیک موساد در اقلیم کردستان

برخی اخبار دریافتی حاکیست که «اژی امین» همکار استراتژیک موساد در اقلیم کردستان احتمالاً به هلاکت رسیده است.
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۲۶ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 16
کد خبر: ۲۲۳۷۴۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ شب گذشته سپاه به وسیله موشک‌های نقطه‌زن و در یکی از پاسخ‌های خود به اقدامات تروریستی اخیر که در ایران و یا علیه منافع و فرماندهان ایرانی انجام شده بود، مقرّ موساد در اقلیم کردستان عراق و همچنین موقعیت برخی همکاران راهبردی موساد را به تلّی از خاک تبدیل کرد.

در یکی از اهداف، «پیشه‌رو دیزه‌ئی» از همکاران برجسته موساد کشته شد و این هلاکت، امروز توسط رسانه‌های اقلیم کردستان رسماً تایید شد.

امّا اخبار دیگری این احتمال را به نحو جدی مطرح می‌کنند که فردی به نام «سلیمان امین نادر» معروف به «اژی امین»، رئیس شورای عالی امنیتی حزب دموکرات کردستان عراق نیز در این حملات به هلاکت رسیده است.

اژی امین، معاون شورای امنیتی کردستان عراق و از همکاران بسیار مهم موساد در اقلیم است که برخی از عملیات‌های تروریستی در داخل ایران را هدایت کرده است. ترور شهید فخری زاده از جمله اقدامات تروریستی است که اژی امین در آن نقش داشته است.

علیرغم گزارش‌ها از هلاکت او، اما برخی رسانه‌های اقلیم کردستان با صدور بیانیه‌ها و اخبار مکتوبی اعلام می‌کنند که او نمرده است. امّا مکتوب بودن تمام این اخبار و عدم انتشار هیچگونه ویدیویی از او تا این لحظه، این گمانه را جدی‌تر می‌کند که او نیز احتمالاً به هلاکت رسیده است. / تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار