حمله رژیم صهیونیستی به خودرویی در جنوب لبنان / ۲ تن به شهادت رسیده‌اند-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

حمله رژیم صهیونیستی به خودرویی در جنوب لبنان / ۲ تن به شهادت رسیده‌اند

رژیم اسرائیل یک خودرویی را در جنوب لبنان هدف قرار داد که گفته می‌شود در اثر آن دو تن به شهادت رسیده‌اند. شبکه المیادین امروز بعد از ظهر اعلام کرد که یک پهپاد اسرائیلی یک خودروی را در حال عبور از جاده برج شمالی البازوریه در منطقه صور هدف قرار داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۶ - ۳۰ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 20
کد خبر: ۲۲۴۲۳۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ شبکه المیادین امروز بعد از ظهر اعلام کرد که یک پهپاد اسرائیلی یک خودروی را در حال عبور از جاده برج شمالی البازوریه در منطقه صور هدف قرار داد.

سازمان دفاع غیرنظامی در جنوب لبنان دقایقی بعد از این خبر اعلام کرد که در این حمله دو نفر به شهادت رسیدند. در این گزارش به هویت افرادی که در این حمله شهید شدند اشاره‌ای نشده است با این حال برخی مدعی هستند که این دو تن از نیرو‌های حزب الله بوده است.

رژیم اسرائیل طی ماه‌های گذشته که حزب الله در حمایت از غزه و مردم فلسطین عملیات همبستگی خود را علیه مواضع صهیونیست‌ها شروع کرد، تلاش کرده است که با هدف قرار دادن نیرو‌های مقاومت مانع از این عملیات شود.

این رژیم صبح امروز در حمله‌ای هوایی به منطقه المزه واقع در غرب شهر دمشق باعث شهادت تعدادی از نیرو‌های مقاومت ایران و سوریه شد. / تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده