حمله مجدد مقاومت عراق به پایگاه‌های آمریکا در سوریه-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

حمله مجدد مقاومت عراق به پایگاه‌های آمریکا در سوریه

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد پایگاه‌های آمریکا در سوریه را هدف حمله قرار داده است.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۷ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 January 27
کد خبر: ۲۲۵۳۲۶

به گزارش راهبرد معاصر، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد در واکنش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، دو پایگاه اشغالگران آمریکایی را در سوریه هدف قرار داده است.

 

طبق این بیانیه پایگاه آمریکا در «بلده الخضرا» و میدان گازی کونیکو هدف حمله قرار گرفته‌اند.

 

گروه‌های مقاومت عراق در واکنش به حمایت‌های آمریکا از تداوم جنگ در غزه، روزانه چندین بار پایگاه‌های آمریکا را در منطقه مورد حمله قرار می‌دهند.

 

مقاومت اسلامی عراق، آمریکا را مسئول اصلی حملات ارتش اسرائیل به نوار غزه می‌داند و تاکید کرده است تا زمان تداوم حملات به مردم فلسطین به عملیات‌های خود علیه پایگاه‌های دشمن ادامه خواهد داد.

 

عصر جمعه مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد که مصوبه پارلمان و حمایت مردمی از اخراج نیروهای خارجی، طی سالهای گذشته به خاطر فریبکاری آمریکا، راه به جایی نبرده است.

 

در این بیانیه آمده است: آمریکا به دنبال اجرای نقشه های پلیدانه خود در عراق و منطقه است و اینکه واشنگتن به درخواست دولت عراق برای تعیین تکلیف نیروهای خود تن داده، به خاطر حملات مقاومت است.

 

مقاومت عراق با تأکید بر اینکه آمریکا جز زبان زور نمی‌فهمد، تصریح کرد: ما طی سالها مبارزه، به جز فریب و زورگویی، چیزی از دشمن آمریکایی ندیدیم و [این کشور] همیشه در تلاش بوده است که برای انجام هر چه بیشتر طرحهای شیطانی خود، زمان خریداری کند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده