مرتضوی: هنوز تصمیمی برای واگذاری استقلال و پرسپولیس اتخاذ نشده است-راهبرد معاصر
آیت الله رئیسی: ارتقای سرعت اینترنت و استقرار دولت هوشمند وظایف محوری وزارت ارتباطات است دستور رئیس جمهور برای صفر شدن صف وام ازدواج به کجا رسید؟ وعده دولت برای اینترنت پرسرعت و ارزان قیمت به کجا رسید؟ احتمال تغییر در حداقل حقوق کارگران لایحه اصلاح قانون به کارگیری سلاح توسط ماموران نیروهای مسلح اعلام وصول شد امیر پوردستان: جنبش ضدصهیونیستی در جهان، موجب عقب‌نشینی رژیم غاصب خواهد شد مسجدی: توان مبارزه با آمریکا و اسرائیل در کنار هم را داریم شانس بیشتر قالیباف نسبت به سایر رقبا برای ریاست مجلس دوازدهم جزئیات مصوبه هیات وزیران برای واردات ۲ هزار اتوبوس بین‌شهری امیر واحدی: نیروی هوایی ارتش آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی است مخالفت مجلس با کاهش ساعت کار زنان به ۲۰ ساعت در هفته موافقت دولت با کاهش ساعت کاری کارمندان+ جزئیات تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی به صحن مجلس می‌رسد؟ سردار جلالی: عدم اجرای ضوابط ابلاغی پدافند غیرعامل، جرم‌انگاری است یکی از اقدامات مهم مجلس یازدهم در بحث عدالت مالیاتی بود

مرتضوی: هنوز تصمیمی برای واگذاری استقلال و پرسپولیس اتخاذ نشده است

وزیر کار درباره واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس، گفت: هنوز تصمیم خاصی برای واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس اتخاذ نشده است.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۱ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 January 31
کد خبر: ۲۲۶۱۵۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه، 11 بهمن) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به ماجرای حقوق و مزایای کارکنان بیمارستان گاندی گفت: همه کارکنان بیمارستان گاندی که حق بیمه پرداخت کرده‌اند، تا دایر شدن مجدد بیمارستان تحت پوشش بیمه بیکاری قرار می‌گیرند و می‌توانند از مزایای آن استفاده کنند.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بیمارستان گاندی را موظف به پرداخت حق سنوات و عیدی کارکنان این بیمارستان دانست.

 

مرتضوی تعیین و پرداخت حقوق به صورت منطقه‌ای را وظیفه‌ای قانونی دانست و تاکید کرد: طبق قانون تعیین حقوق و پرداخت آن می‌تواند به صورت منطقه‌ای و بخشی انجام شود.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا تصمیمی برای واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس و پرسپولیس به هلدینگ شستا‌ گرفته شده است یا خیر، عنوان کرد: هنوز تصمیم خاصی برای واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس اتخاذ نشده است./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده