کرملین: ناتو ابزار تقابل و تهدید روسیه است-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

کرملین: ناتو ابزار تقابل و تهدید روسیه است

سخنگوی کاخ کرملین روز چهارشنبه ضمن اشاره به تهدیدهای مداوم ناتو برای روسیه، گفت که این ائتلاف نظامی صرفاً توسط آمریکا گردانده شده و ابزاری برای تقابل با مسکو است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۹ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 January 31
کد خبر: ۲۲۶۱۷۹

به گزارش راهبرد معاصر، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری فدراسیون روسیه امروز (چهارشنبه) سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) را تهدیدی برای این کشور توصیف کرد.

 

پسکوف طی نشست خبری در کرملین ضمن اشاره به تهدیدهای مداوم ناتو برای روسیه، گفت که این ائتلاف نظامی صرفاً توسط آمریکا گردانده شده و ابزاری برای تقابل با مسکو است.

 

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی با بیان اینکه روسیه اقدامات متقابل مناسبی علیه ناتو انجام خواهد داد، به شکست عملیات‌های تهاجمی اوکراین علیه نیروهای این کشور موسوم به «صدحمله» اشاره کرد.

 

سخنگوی کرملین در این‌باره توضیح داد: «ضدحمله ناموفق و شکست‌های اوکراین در میدان نبرد، اختلافات و تقابل در داخل رژیم کی‌یف را افزایش داده است. این درگیری‌ها حتی با موفقیت روسیه در عملیات نظامی، بیشتر هم خواهد شد».

 

طبق این گزارش، پسکوف در واکنش به گزارش‌ها درباره کنار رفتن «والری زالوژنی» از فرماندهی کل نیروهای مسلح اوکراین نیز افزود که این اخبار نشان می‌دهد رژیم کی‌یف با مشکلات زیادی در داخل روبه‌رو است.

 

در جدیدترین خبر از تقابل «ولودیمر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین با فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور، رسانه‌های غربی گزارش داده بودند که زلنسکی به زالوژنی پیشنهاد داده داوطلبانه از سمت خود کناره‌گیری کند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده