زلنسکی: ارتش اوکراین به یگان پهپادی مجهز می‌شود-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

زلنسکی: ارتش اوکراین به یگان پهپادی مجهز می‌شود

رییس‌جمهور اوکراین مدعی شد که فرمان تشکیل یک نیروی جداگانه در ارتش این کشور با عنوان نیروی سامانه پهپادی امضا کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 07
کد خبر: ۲۲۷۲۶۳

به گزارش راهبرد معاصر. ولودیمیر زلنسکی اعلام کرد که ارتش این کشور به‌زودی مجهز به یگان پهپادی خواهد شد.

 

وی دراین‌باره گفت: من به تازگی فرمانی را امضا کرده ام که تشکیل یک نیروی جداگانه در نیروهای دفاعی ما را آغاز می کند: نیروی سامانه هواپیماهای بی سرنشین (سامانه پهپادی). این موضوع مربوط به آینده نیست، بلکه چیزی است که قرار است در آینده نزدیک نتیجه بدهد.

 

زلنسکی در ادامه افزود: اوکراین در واقع وضعیت امنیتی در دریای سیاه را به لطف هواپیماهای بی سرنشین تغییر داد. دفاع از حمله در میدان جنگ بیشتر وقت ها به لطف هواپیماهای بی سرنشین است. نابودی اشغالگران و تجهیزات آنها - این نیز هواپیماهای بی سرنشین است.

 

به گفته زلنسکی: فهرست وظایف در حال حاضر بسیار واضح است. پست های ستادی برای کار با هواپیماهای بی سرنشین، یگان های ویژه، آموزش موثر و سیستماتیک سازی تجربه در تولید در مقیاس بزرگ و همچنین جذب بهترین ایده ها و بهترین متخصصان در این حوزه، اینها اکنون وظیفه ارتش، وزارت دفاع و بطور کلی دولت است.

 

رییس‌جمهور اوکراین همچنین گفت: در نیروهای مسلح، نیروی سیستم هواپیماهای بی سرنشین تشکیل خواهد شد. پیشنهادهای مربوط به آن به شورای دفاع و امنیت ملی ارائه خواهد شد. ما به تنظیم دوباره سامانه دولتی و برخی از عناصر آن که برای رسیدن اوکراین به هدف هایش ضروری است، ادامه می دهیم»./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده