عربستان خواستار برگزاری نشست شورای امنیت شد-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

عربستان خواستار برگزاری نشست شورای امنیت شد

عربستان به دلیل وضعیت رفح و قصد رژیم صهیونیستی برای تجاوز به این منطقه، خواستار برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل شد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۹ - ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 10
کد خبر: ۲۲۷۷۱۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ عربستان نسبت به عواقب خطرناک حمله اسرائیل به شهر رفح در نوار غزه هشدار داده است. وزارت خارجه عربستان امروز شنبه اعلام کرد: رفح آخرین پناهگاه صد‌ها هزار نفر از ساکنان است که به دلیل تجاوزات ظالمانه اسرائیل مجبور به فرار شده‌اند.

این وزارتخانه افزود: نقض عمدی قوانین بین المللی بشردوستانه نیاز فوری به نشست شورای امنیت برای جلوگیری از ایجاد فاجعه انسانی اسرائیل دارد.

بر اساس گزارش سازمان ملل متحد، بیش از نیمی از ۲.۴ میلیون نفر ساکن غزه در حال حاضر در این شهر پناه گرفته‌اند و بسیاری از آن‌ها در چادر‌ها و پناهگاه‌های موقت در خیابان‌ها می‌خوابند و این نگرانی‌ها را در مورد کمبود آب و غذا افزایش می‌دهد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دیروز جمعه رفح را بمباران کردند، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز به ارتش دستور داد تا برای اخراج آوارگان فلسطینی از رفح آماده شوند. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار