سردار زهدی: قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) به‌دنبال ارتقای توان بهداری رزمی نیروهای مسلح است-راهبرد معاصر
استاندار گیلان: واردات چای به دستور رئیس‌جمهور محدود شد در دوره اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان چه گذشت؟ سردار قریشی: رسانه ها ستون فقرات جهاد تبیین و دریای امیدآفرینی هستند نظر وزیر کشور درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان آیت الله رئیسی و علی‌اف فردا سد قیز قلعه‌سی را افتتاح می‌کنند جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟ آخرین دستورکار هفتگی مجلس یازدهم افزایش ۲میلیارد دلاری واردات بنزین در سال گذشته آیت الله رئیسی: زنجیره تولید تا توزیع برنج با هدف جلوگیری از اجحاف به تولیدکننده و مصرف کننده بازنگری شود حداد عادل: سیاست‌های توسعه‌ دریامحور موجب آبادانی جنوب کشور می‌شود سردار سلامی: بزرگ‌ترین عملیات موشکی تاریخ بشریت به نام حاج علی زاهدی رقم خورد روزنامه اصلاح‌طلب: روحانی نه قدرت دارد، نه محبوبیت آیت الله رئیسی: قدم بعدیِ آزادسازی سواحل، رهاسازی سواحل نیست؛ بلکه آبادسازی است اجرای مجدد طرح کالابرگ الکترونیکی در گروی تصمیم دولت امیر حیدری: امروز خط مقدم مبارزه با استکبار، توسعه علوم و فناوری است

سردار زهدی: قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) به‌دنبال ارتقای توان بهداری رزمی نیروهای مسلح است

معاون امور تخصصی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) در اولین کنگره تخصصی بهداری رزمی در جنگ‌های آینده گفت: هدف از برگزاری این کنگره ارتقای نقاط قوت و یافتن راهکارهایی برای مقابله با تهدیدات احتمالی در حوزه بهداری رزمی است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 13
کد خبر: ۲۲۸۰۶۲

به گزارش راهبرد معاصر؛  سردار یعقوب زهدی معاون امور تخصصی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) در «اولین کنگره تخصصی بهداری رزمی در جنگ‌های آینده؛ چالش‌ها و راهکارها» که صبح امروز (سه‌شنبه، ۲۴ بهمن) به میزبانی این قرارگاه برگزار شد، ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد شعبانیه، گفت: در اندیشه دفاعی حضرت امام خمینی(ع) و مقام معظم رهبری سرمایه انسانی نقش کلیدی و محوری دارد؛ اهمیت این موضوع به قدری است که در دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران نیز منعکس شده است.

 

وی افزود: فلسفه وجودی و ماموریت قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) درخصوص تبیین محیط جنگ‌های آینده و چگونگی جنگیدن در آن محیط، آمادگی نیروهای ما و کشور برای چنین جنگی و در صورت وقوع احتمالی آن، فرماندهی صحنه نبرد است.

 

معاون امور تخصصی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) عنوان کرد: این قرارگاه براساس این مأموریت و با توجه به اولویت و اهمیت سرمایه انسانی بر خود فرض دانسته است تا گام‌هایی را برای ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های کشور را در این رابطه هماهنگ، هم‌افزا و منسجم کند، تهدیدات پیشرو را مطالعه کند و همچنین؛ فناوری‌های نوین در این عرصه را بررسی کرده و مطالعه چالش‌ها و تهدیدات روبرو و راهکارهای مقابله با آن را به هم‌اندیشی بگذارد، اقدام به برگزاری این همایش کرده است.

 

سردار زهدی با بیان اینکه تجربیات بسیار خوبی در حوزه بهداشت و درمان در کشور وجود دارد، تصریح کرد: نیروهای مسلح ما و بخش بهداشت درمان کشور چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن در حوادث غیر مترقبه مانند سیل، زلزله و بیماری‌های واگیر همچون کرونا که چند سال کشور را درگیر کرده بود؛ بخش کشوری و لشکری در در حوزه بهداشت و درمان رزمایش‌هایی انجام دارند. لذا؛ قطعاً تجربیات گرانبهاء و زیر ساخت‌های مناسبی را دارند.

 

معاون امور تخصصی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) در پایان افزود: هدف از برگزاری این همایش ارتقای نقاط قوت و یافتن راهکارهایی برای مقابله با تهدیدات احتمالی است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده