فرود اضطراری هواپیمای مسافربری آمریکایی به دلیل کنده شدن بخشی از بال-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

فرود اضطراری هواپیمای مسافربری آمریکایی به دلیل کنده شدن بخشی از بال

شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینزآمریکا اعلام کرد یک پرواز این شرکت که عازم بوستون بود، پس از آسیب دیدن بخشی از بال هواپیما و کنده شدن بخشی از آن، مجبور به فرود اضطراری در دنور شد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 February 21
کد خبر: ۲۲۹۵۲۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ اداره هوانوردی فدرال آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: این پرواز از فرودگاه بین المللی سانفرانسیسکو پرواز کرد و در مسیر فرودگاه بین المللی بوستون بود که خدمه یک "مشکل احتمالی در بال" را گزارش کردند.

یونایتد ایرلاینز اعلام کرد که این حادثه در هواپیمای بوئینگ ۷۵۷-۲۰۰ ناشی از "مشکل شکستگی " در بال هواپیما بوده است، اما جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

اداره هوانوردی فدرال آمریکا اعلام کرد: پرواز ۳۵۴ یونایتد سرانجام در فرودگاه بین المللی دنور به زمین نشست. این شرکت هواپیمایی اعلام کرده که این حادثه هیچ آسیبی نداشته است.

این شرکت سپس ۱۶۵ مسافر سرگردان را با هواپیمای دیگری به بوستون منتقل کرد. مقامات آمریکایی می‌گویند تحقیقات در خصوص علت این حادثه در حال انجام است. / ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده