حادثه دریایی جدید در جنوب شرق عدن/ حمله به «ام الرشراش» در ایلات-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

حادثه دریایی جدید در جنوب شرق عدن/ حمله به «ام الرشراش» در ایلات

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس از حادثه دریایی جدید در نزدیکی عدن در شرق باب المندب خبر داد و هم‌زمان رژیم صهیونیستی حمله به شهر «ام الرشراش» در ایلات در جنوب فلسطین اشغالی را تایید کرد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 February 22
کد خبر: ۲۲۹۵۸۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ منابع انگلیسی از حادثه دریایی جدید در جنوب شرق عدن خبر دادند. سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس اعلام کرد که حادثه دریایی در هفتاد مایل دریایی در جنوب شرقی عدن رخ داده است.

جزئیات بیشتری در این باره گزارش نشده است.

همزمان سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی حمله موشکی از سمت دریای سرخ به شهر «ام الرشراش» در ایلات در جنوب فلسطین اشغالی را تایید کرد.

آمریکا و انگلیس بامداد ۲۱ دی ماه در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، حمله به مواضع انصارالله یمن را آغاز کردند.

این حملات پس از آن انجام شد که ارتش یمن طی هفته‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد.

نیرو‌های ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

نیرو‌های ارتش یمن تاکید کرده‌اند که کشتیرانی در خیلج عدن و دریای سرخ برای سایر کشتی‌ها آزاد است و آن‌ها از امنیت کامل برخوردار هستند. / المسیره

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده