زلنسکی: باید روسیه شیطان‌صفت را شکست دهیم-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

زلنسکی: باید روسیه شیطان‌صفت را شکست دهیم

رییس جمهور اوکراین با ادعای کشته شدن شمار زیادی از کودکان در حملات روسیه به شهر بندی «اودسا» گفت که کودکان اوکراینی اهداف نظامی روسیه هستند!
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 04
کد خبر: ۲۳۱۱۲۱

به گزارش راهبرد معاصر، ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین مدعی است که کودکان اوکراینی اهداف نظامی مسکو هستند و در ادامه از متحدان غربی کی‌یف خواست تا برای اوکراین سامانه‌های پدافندی هوایی بیشتری فراهم کنند.

 

همزمان با ورود جنگ اوکراین به سومین سال، حملات روسیه به شهرهای اوکراین تشدید شده است. مقامات اوکراینی مدعی هستند بیش از ۳۶ ساعت پس از تازه‌ترین حمله مسکو به شهر بندی اودسا، تاکنون دست کم ۱۲ غیرنظامی کشته شده‌اند و تیم‌های امداد و نجات همچنان اجساد را از زیر آوار بیرون می‌کشند.

 

زلنسکی با اشاره به تاخیر در تصویب بسته کمک نظامی ۶۰ میلیارد دلاری دولت آمریکا در کنگره این کشور، گفت: ما باید در این جنگ پیروز شویم.

 

وی افزود: هر شکست روسیه در خط مقدم، پاسخ کشور ما به تروریسم روسیه است. جهان باید به هر نوع تجلی شیطانی روسیه پاسخ داده و اقداماتش را سرکوب کند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده