هنیه خواستار اقدام فوری رهبران جهان اسلام برای توقف جنایات در نوار غزه شد-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

هنیه خواستار اقدام فوری رهبران جهان اسلام برای توقف جنایات در نوار غزه شد

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس امروز (شنبه) در پیامی به رهبران جهان اسلام، خواستار اقدام فوری آن‌ها برای توقف جنگ در نوار غزه در آستانه ماه رمضان شد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۷ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 09
کد خبر: ۲۳۱۹۳۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس پیامی را برای رهبران، شخصیت‌های برجسته و روحانیون جهان اسلام ارسال و خواستار اقدام فوری سیاسی، دیپلماتیک و حقوقی آن‌ها برای توقف تجاوزات به ملت فلسطین در نوار غزه و حفاظت از مسجد الاقصی شد.

هنیه همچنین در این پیام خواستار اعمال فشار بر کشور‌های حامی رژیم صهیونیستی و اجبار این رژیم کودک‌کش به پایان دادن بدون قید و شرط نسل‌کشی در نوار غزه شد.

طبق بیانیه حماس، وی بر تسریع در روند امدادرسانی واقعی به اهالی غزه از نظر غذا، دارو، سرپناه و همچنین باز شدن گذرگاه‌ها تاکید کرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس در ادامه خواستار تلاش بیشتر برای محاکمه رژیم اشغالگر، افشای جنایات آن و انزوای سیاسی و دیپلماتیک در نتیجه جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت شد. / خبرگزاری سما

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده