۱۴۰ میلیارد تومان کمک نقدی ایرانی‌ها برای غزه-راهبرد معاصر

۱۴۰ میلیارد تومان کمک نقدی ایرانی‌ها برای غزه

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان کمک‌های نقدی از سوی مردم ایران برای کمک به غزه جمع‌آوری شده است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 06
کد خبر: ۲۳۴۸۷۷

به گزارش راهبرد معاصر، وحید سلیمی ضمن تاکید بر حمایت کامل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم فلسطین از روز‌های ابتدایی شروع جنگ غزه، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تا کنون با مشارکت عموم مردم کشورمان توانسته است حدود ۱۰ هزار تن کمک‌های بشردوستانه غیرنقدی شامل انواع دارو، اقلام غذایی، بهداشتی و زیستی را به غزه ارسال کند.

 

وی ادامه داد: از همان ابتدای آغاز جنگ غزه، هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هماهنگی‌های مستمری را با فدراسیون جهانی صلیب سرخ انجام داد تا مسیر رسیدن کمک‌های انسان‌دوستانه مردم ایران و دیگر آزادی‌خواهان جهان به مردم غزه تسهیل شود.

 

سلیمی افزود: رئیس جمعیت هلال احمر ایران در این راستا جلسات متعددی را به صورت وبیناری با دبیرکل فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و رؤسای جمعیت‌های هلال احمر فلسطین، مصر و سایر کشور‌های منطقه برگزار کرده است و در این جلسات، برای ایجاد صندوق مشارکت‌های مردم منطقه به‌منظور کمک به مردم مظلوم غزه توافقاتی صورت گرفته و پیگیری‌های لازم برای تشکیل این صندوق در دست اقدام است.

 

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: عموم هموطنان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* کمک‌های نقدی خود را به مردم مظلوم غزه به حساب جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران واریز کنند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده