هزاران صهیونیست با تظاهرات مقابل کنست خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شدند-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

هزاران صهیونیست با تظاهرات مقابل کنست خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شدند

هزاران صهیونیست با تظاهرات مقابل کنست صهیونیستی خواستار آزادی اسرای خود و برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۷ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 07
کد خبر: ۲۳۵۲۰۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ هزاران صهیونیست شامگاه یکشنبه در قدس اشغالی تظاهرات کردند و خواستار آزادی اسرایی شدند که از شش ماه پیش در غزه به سر می‌برند.

براساس گزارس القدس العربی، تظاهرکنندگان در مقابل ساختمان کنست تجمع کردند و شعار‌هایی مانند زنده و زنده، نه در تابوت و آن‌ها اکنون همه آزاد هستند و معامله کن سر دادند.

اسیر سابق آگام گلدشتاین (۱۷ ساله) که در جریان آتش بس یک هفته‌ای بین رژیم صهیونیستی و حماس در پایان نوامبر آزاد شد، به صحنه آمد تا صدای اسرای صهیونیست باشد.

اخیرا نیز روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در گزارشی ضمن ابراز نگرانی از ادامه فعالیت کابینه کنونی رژیم به نخست‌وزیری نتانیاهو و همچنین ادامه جنگ تل‌آویو علیه مردم غزه، نوشت: نتانیاهو در زمان جنگ، اسرائیل را متلاشی می‌کند و ائتلاف با واشنگتن را به خطر می‌اندازد.

این روزنامه صهیونیستی با اشاره به اینکه بر اساس نظرسنجی‌ها، مقبولیت نتانیاهو میان صهیونیست‌ها کاهش یافته است، افزود: نتانیاهو پس از کاهش مقبولیت خود در نظرسنجی‌ها، امیدوار است از خشم اسرائیلی‌ها برای برآورده شدن اهداف انتخاباتی استفاده کند. /باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده