نمایندگی دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در مغرب تعطیل شد-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

نمایندگی دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در مغرب تعطیل شد

سریال تعطیلی مراکز دیپلماتیک اسرائیل به مغرب رسید، در حالی که به کارمندان بسیاری از سفارتخانه‌های اسرائیل دستور داده شده است فعلا به سر کار خود نیایند.
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۹ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 10
کد خبر: ۲۳۵۵۸۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند، اسرائیل به دنبال تعطیلی مقر نمایندگی دیپلماتیک خود در رباط پایتخت مغرب است.

یدیعوت آحارانوت با اعلام این خبر افزود: تصمیم به تعطیلی مقر نمایندگی دیپلماتیک به شکل موقت و به دلیل نگرانی از تهدید‌های ایران صورت می‌گیرد که تاکید کرد به حمله هفته گذشته به ساختمان سفارتخانه‌اش در دمشق پاسخ خواهد داد.

به نوشته این رسانه عبری زبان، اسرائیل تا به امروز از بیم این واکنش ۷ سفارتخانه خود را از جمله نمایندگی‌اش در مصر، بحرین، اردن، مغرب، آنکارا، استانبول و ترکمنستان را تعطیل کرده است.

علاوه بر آن در تمامی سفارتخانه‌های اسرائیل در سرتاسر جهان نیز آماده باش کامل اعلام شده است.

روزنامه معاریو هم ضمن تایید این خبر اعلام کرد از کارمندان برخی از سفارتخانه‌های اسرائیل هم خواسته شده است تا اطلاع ثانوی در محل کار خود حاضر نشوند. / تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده