شمار شهدای فلسطینی افزایش یافت-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

شمار شهدای فلسطینی افزایش یافت

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد ارتش اسرائیل طی 24 ساعت گذشته جنایات جدیدی در این منطقه مرتکب شده و شمار شهدای فلسطینی افزایش یافته است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۸ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۲۳۹۱۵۰

به گزارش راهبرد معاصر؛  وزارت بهداشت غزه، بعدازظهر امروز (جمعه)، خبر داد ارتش اسرائیل طی 24 ساعت گذشته 3 کشتار جمعی جدید در نوار غزه انجام داده است.


این وزارتخانه اعلام کرد ده‌ها فلسطینی به دنبال حملات 24 ساعت گذشته ارتش اسرائیل به شهادت رسیده‌اند که از این تعداد 26 شهید و 51 مجروح به بیمارستان‌های غزه منتقل شده‌اند.



در این بیانیه اشاره شده است همچنان تعداد زیادی از شهدای فلسطینی زیر آوارها هستند.


شمار شهدای فلسطینی -براساس این بیانیه- به 34 هزار و 622 نفر افزایش یافته و تعداد مجروحان به 77 هزار و 867 نفر رسیده است.


ارتش رژیم اسرائیل با حملات گسترده به نوار غزه بسیاری از تاسیسات این منطقه از جمله تاسیسات درمانی، آموزشی و عبادتگاه‌ها را ویران کرده است.


مردم غزه تحت محاصره نیروهای اسرائیلی هستند و نیاز مبرمی به دارو و مواد غذایی دارند.


نظامیان اسرائیلی به کامیون‌های حاوی کمک‌های بشردوستانه به‌سختی اجازه ورود به غزه را می‌دهند و این کامیون‌ها بعد از بازرسی‌های سختگیرانه به صورت محدود وارد غزه می‌شوند./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده