اطلاعات شخصی پرسنل ارتش انگلیس هک شد-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

اطلاعات شخصی پرسنل ارتش انگلیس هک شد

رسانه‌ها بامداد سه‌شنبه گزارش دادند که وزارت دفاع انگلیس هک شده و اطلاعات شخصی شماری از کارکنان ارتش این کشور منتشر شده است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۲۳۹۶۶۲

به گزارش راهبرد معاصر، شبکه بی. بی. سی گزارش داد، سامانه‌ای که هک شده حاوی اسامی و اطلاعات بانکی کارکنان فعلی و برخی از کارمندان سابق نیرو‌های مسلح انگلیس بوده است.

 

بر اساس این گزارش، احتمال می‌رود که آدرس برخی از پرسنل ارتش نیز هک شده باشد.

 

هنوز مشخص نیست که چه کسانی پشت این هک قرار دارند، اما گفته می‌شود که اطلاعاتی که هک شده مربوط به اعضای فعلی و سابق نیروی دریایی، زمینی و هوایی ارتش سلطنتی انگلیس است.

 

سامانه‌ای که هک شده توسط یک پیمانکار خارج از وزارت دفاع انگلیس مدیریت می‌شود و اطلاعات عملیاتی این وزارتخانه هک نشده است.

 

وزارت دفاع انگلیس سامانه مذکور را بلافاصله از دسترس خارج کرد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

 

قرار است گرانت شاپس وزیر دفاع انگلیس امروز سه‌شنبه اعضای مجلس عوامل از این اتفاق مطلع کرده و اطلاعات بیشتری ارائه کند./ ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده