«فاطمه رهبر» درگذشت-راهبرد معاصر
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی مشخص شد پوتین در گفت‌وگو با مخبر: ایران از این روزهای سخت عبور خواهد کرد فرمانده کل سپاه: رئیسی ایستایی و استراحت را برای خود حرام می‌دانست افتتاحیه مجلس خبرگان فردا برگزار می‌شود ایرانیان عصر امروز به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی تجمع می‌کنند تشکیل کمیته‌های پنج‌گانه برای پیگیری امورات جاری کشور با دستور مخبر توضیحات سخنگوی دولت درباره اعلام عزای عمومی و برگزاری امتحانات دانش‌آموزان شناسایی هویت تمام شهدا/ نیازی به آزمایش دی‌ان‌اِی نیست کادر پروازی پرواز شهادت+تصاویر واکنش حسین شریعتمداری به شهادت آیت الله رئیسی سردار جلالی: آیت‌الله رئیسی هیچگاه فرصت خدمت به مردم را به عافیت پشت‌میز نشینی ترجیح نداد سرلشکر باقری شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت رئیس مجلس خبرگان رهبری: آیت الله رئیسی نمونه اتم و اکمل مدیران انقلابی و ولایی بود احمدی‌نژاد شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت رهبر انقلاب "مخبر" را به عنوان مدیر قوه مجریه منصوب کردند

«فاطمه رهبر» درگذشت

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم؛ فاطمه رهبر دقایقی پیش در یکی از بیمارستان‌های تهران دار فانی را وداع گفت.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 07
کد خبر: ۳۷۶۷۷

به گزارش راهبرد معاصر،"فاطمه رهبر" نفر دوازدهم منتخبان مردم تهران در مجلس یازدهم و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه‌ اسلامی ، روز شنبه براثر ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری درگذشت. وی در ادوار هفتم تا نهم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بوده است.

 

براساس این گزارش، فاطمه رهبر در سال ۱۳۴۳ در شهر تهران به دنیا آمد. او دارای فوق لیسانس ارتباط تصویری و دکترا معادل در مدیریت استراتژیک بود. رهبر، فعالیت‌های فرهنگی اش را از تدریس در آموزش و پرورش آغاز کرد. پس از آن در صدا و سیما به عنوان مدیر تولید شبکه اینترنت، دبیر شورای عالی سیاست گذاری اینترنت سازمان فعالیت کرد.

 

فاطمه رهبر نماینده تهران در دوره هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی بود و در مجلس هفتم و هشتم نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و در مجلس نهم نائب رئیس کمیسیون اصل نود قانون اساسی بود و ریاست فراکسیون زنان و خانواده را بر عهده داشت.

 

وی هم چنین عضو فراکسیون زنان و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بوده است. رهبر پس از انتصاب پرویز فتاح به عنوان سرپرست کمیته امداد امام خمینی به عنوان معاونت حمایت و سلامت خانواده منصوب شد.

 

فاطمه رهبر همچنین در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با کسب ۷۸۷ هزار و ۴۸۵ رای، به عنوان نفر دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر از استان تهران در قالب لیست وحدت انتخاب شده بود./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده