آخرین تغییرات شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام خودرو سایپا در فروش فوق العاده-راهبرد معاصر
پیش فروش سایپا و ایران خودرو

آخرین تغییرات شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام خودرو سایپا در فروش فوق العاده

از ابتدای اعلام طرح ثبت نام و پیش فروش ثبت نام خودرو در سایپا و ایران خودرو برخی شرایط ثبت نام حذف و اضافه شده اند و برخی تغییر کرده اند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۲ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 25
کد خبر: ۴۳۷۸۳

به گزارش راهبرد معاصر، تغییر شرایط ثبت نام خودرو در طرح پیش فروش فوق العاده سایپا و ایران خودرو باعث سردرگمی برخی متقاضیان ثبت نام ماشین شده است. از جمله این تغییر شرایط ثبت نام خودرو می توان به مساله چک به نام شخص و پلاک فعال و نحوه سپرده گذاری و سایت امتا اشاره کرد.

 

در ادامه آخرین نسخه شرایط ثبت نام خودرو در سایت سایپا آمده است که شامل دو بخش شرایط عمومی و شرایط اختصاصی پیش فروش سایپا است.

 

شرایط عمومی بخشنامه جهت استفاده از روش فروش فوق العاده اعتباری

1-محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد. ( هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران خودرو میباشد )


۲- حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم می باشند.


٣- امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد.


۴- متقاضی طی ۳۶ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکت های سایپا و ایران خودرو نداشته باشد.


۵- استاد خودروها به مدت یکسال در رهن شرکت خودروساز خواهند ماند . بدیهی است امکان تسویه پیش از موعد و فک رهن به هیچ عنوان میسر نمی باشد.


۶ متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال (نصب شده بر روی خودرو) به نام خود می باشند امکان ثبت نام ندارند.


۷- ضمنا متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال یا فاقد گواهینامه رانندگی بوده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند تا ۳ سال امکان ثبت نام در بخشنامه های فروش در دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو را نخواهند داشت.


۸- شماره کارت , شماره حساب بانکی و شماره شبا که از آن وجوه خرید خودرو به حساب شرکت خودروساز واریز می گردد الزاما باید متعلق به شخص متقاضی باشد ، درصورت درج اطلاعات نادرست شماره شبا)، در زمان عودت وجه از طرف شرکت به حساب متقاضی، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت نام کننده خواهد بود.


۰۹ شماره تلفن همراه اعلام شده می بایست متعلق به شخص متقاضی باشد.


۱۰- کد پستی متقاضی ثبت نام کننده و کد نمایندگی انتخابی توسط مشتری میبایست از یک استان باشند . بدیهی است پس از انتخاب کد نمایندگی ، امکان تغییر نمایندگی تحویل گیرنده وجود نداشته و مسئولیت آن بر عهده گروه سایپا نمی باشد.


۱۱- پس از انعقاد قرارداد و واریز وجه دوم و مشتری به هیچ عنوان حق انصراف نخواهد داشت .

 

۱۲- در صورتیکه مشتری حداکثر ۳ ماه پس از تاریخ تحویل خودرو برای سرویس اولیه به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه ننماید کارت گارانتی خودرو غیرفعال خواهد شد. لذا در مراجعه مشتریان به نمایندگیهای مجاز گروه خودرو سازی سایپا پیمایش (کارکرد ) حداقل ۱۰۰۰ کیلومتر خودرو الزامی می باشد.


۱۳- در صورت هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی با شرایط عمومی فوق الذکر در هر مرحله ای از ثبت نام تا تحویل خودرو ، ضمن ابطال درخواست خرید و ثبت نام متقاضی ، مبلغ دریافتی ظرف 7 روز کاری به همان شماره شبا اعلام شده عودت و متقاضی محترم حق هر گونه اعتراضی را از خود سلب خواهد نمود.


۱۴- ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نمی باشد.


۱۵- این روش فروش فاقد سود مشارکت و سود انصراف می باشد.

 

ثبت نام خودرو 99

 

شرایط اختصاصی ثبت نام خودرو های سایپا در پیش فروش فوق العاده

1-فروش مذکور با قیمت قطعی بوده و ۵۰ درصد قیمت مصوب خودروی انتخابی به عنوان پیش دریافت در زمان ثبت نام اولیه اخذ می گردد.


۲- حداکثر طی یک هفته پس از پایان ثبت نام و پس از صحت سنجی اطلاعات ثبت شده و در صورت ثبت نام بیش از ظرفیت خودروهای تحویلی در این طرح، با حضور مراجع نظارتی، قرعه کشی به تفکیک هر خودرو جهت انتخاب متقاضیان نهایی و اولویت بندی زمان تحویل خودرو صورت خواهد پذیرفت.


٣- فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا و ارسال پیامک ظرف ۴ روز پس از اتمام قرعه کشی اعلام خواهد شد.


۴- پس از اعلام نتایج قرعه کشی، انتخاب شدگان می بایست ظرف ۴۸ ساعت نسبت به تکمیل وجه مایقی قیمت خودرو اقدام نمایند.


۵- در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر ضمن استرداد وجه ظرف ۷ روز کاری به ثبت نام کننده به مدت دو سال از ثبت نام در روش فروش فوق العاده محروم خواهد شد.


۶- تحویل خودرو به مشتریان بر اساس اولویت بندی تعیین شده در قرعه کشی حداکثر تا ۳ ماه پس از واریز وجه نهایی و تحویل چک و پرونده به نمایندگی و پذیرش نهایی در سیستم فروش سایپا صورت خواهد پذیرفت.


۷- وجوه واریزی متقاضیان محترمی که نام آنان در قرعه کشی اعلام نگردیده ظرف ۷ روز کاری پس از پایان ثبت نام به شماره شبای اعلام شده توسط متقاضی مسترد خواهد شد.


توجه: در صورت ثبت اشتباه شماره شبا توسط متقاضی مسئولیتی متوجه شرکت نمی باشد.


۸- امکان انتخاب بسته گارانتی بدنه پایه برای خودروها به صورت اختیاری فراهم مي باشد . در صورت انتخاب بسته مذکور، مبلغ آن در زمان پرداخت مابه التفاوت خودروها اخذ می گردد.


9- زمان تحویل خودرو در این روش حداکثر سه ماه از تاریخ تکمیل وجه، تسلیم چک و ارائه پرونده و مدارک، بر اساس اولویت تعیین شده در قرعه کشی و ضوابط ابلاغی کمیته خودرو می باشد .


۱۰- در این روش فروش امکان اخذ چک، صرفا از شخص خریدار میسر می باشد و در صورت عدم رعایت موضوع مذکور در صورت موفقیت متقاضی در قرعه کشی ضمن ابطال درخواست خرید مبلغ دریافتی عودت خواهد گردید.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده