آخرین وضعیت طرح ترافیک تهران فردا شنبه ۱۰ خرداد-راهبرد معاصر
اجرای طرح ترافیک تهران

آخرین وضعیت طرح ترافیک تهران فردا شنبه ۱۰ خرداد

به دنبال اختلاف نظر شهرداری و وزارت بهداشت وضعیت طرح ترافیک تهران همچنان بلاتکلیف و مسکوت مانده است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۰ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 29
کد خبر: ۴۴۰۹۳

به گزارش راهبرد معاصر، هر چند با امضای استانداری رئیس ستاد مقابله با کرونا و نماینده وزارت بهداشت و شهرداری در دستور جلسه مصوب آغاز طرح ترافیک تهران در سال ۹۹ بنا شده بود از ۲۹ اردیبهشت اجرای طرح ترافیک کلید بخورد، اما با درخواست وزیر بهداشت از شهرداری تهران اجرای طرح به تعویق افتاده اما هیچ جزئیاتی در خصوص چند و چون آن و زمان آغاز طرح ترافیک منتشر نشده است.


وضعیت موجود نشان می دهد مسئولان وزارت بهداشت شهرداری و استانداری به یک جمع بندی واحد و کارشناسی نرسیدند و در شرایطی که آمار کرونا در تهران همچنان ادامه دارد و وزارت بهداشت نسبت به آغاز طرح ترافیک و شلوغی بیشتر وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو و اتوبوس هشدار داده است، استانداری تهران و شهرداری تمایل و موافقت خود را با آغاز طرح ترافیک اعلام کرده اند.


انتقاد برخی افراد به شهرداری تهران بی توجهی به سلامت مردم برای کسب درآمد طرح ترافیک است. آنها می‌گویند شهرداری به هر طریق ممکن میخواهد درآمدهای هنگفت خود از طرح ترافیک را هر چه سریعتر راه اندازی کند و در این مسیر نسبت به مسائل بهداشتی و پروتکل های مقابله با بیماری کرونا بی توجه است.
درهرصورت تا این لحظه طبق آخرین تصمیم مأخوذ هنوز طرح ترافیک تهران اجرایی نشده است و تا اطلاع ثانوی لغو خواهد بود و به محض تصمیم گیری جدید در شهرداری راهبردمعاصر اطلاعات تکمیلی را از همین طریق در اختیار شما قرار می دهد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده