تبادل سفیر هدف آینده بحرین و اسرائیل-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

تبادل سفیر هدف آینده بحرین و اسرائیل

وزیر خارجه بحرین در تعریف و تمجید سازش با تل‌آویو اشاره کرد: توافقنامه بحرین و اسرائیل گامی تاریخی است و ملت بحرین به ارزش‌های همزیستی و سازش باور دارند و ما برای تحقق خواسته‌های ملت‌های منطقه تلاش می‌کنیم.
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۹ - ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 19
کد خبر: ۶۳۶۰۹

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از خبرگزاری النشره، عبداللطیف بن راشد الزیانی، وزیر خارجه بحرین در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: ما خواستیم بر شروع روابط با اسرائیل تاکید کنیم لذا یادداشت‌های تفاهم سیاسی را به همراه تفاهم‌نامه‌های اقتصادی و توسعه‌ای امضا کردیم که ارتباط مستقیمی با توسعه کشور دارند.

او تاکید کرد: تبادل سفارت‌خانه‌ها با اسرائیل هدف آینده دو طرف است.

وزیر خارجه بحرین مدعی شد: موضع بحرین در خصوص مساله فلسطین که یک مساله اساسی بوده، ثابت است. ما برای راه حل عادلانه و فراگیر تلاش می‌کنیم و امیدواریم خواسته‌های ملت فلسطین برآورده شوند. روند صلح دربرگیرنده چالش‌های بسیاری است.

ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار