درخشش دو دانشگاه ایرانی میان برترین دانشگاه‌های جهان-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

درخشش دو دانشگاه ایرانی میان برترین دانشگاه‌های جهان

رتبه‌بندی تایمز در تازه‌ترین بررسی خود برترین دانشگاه‌های جهان در رشته مدیریت و کسب و کار را معرفی کرد؛ در میان برترین‌های جهان نام دو دانشگاه ایرانی به چشم می‌خورد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 18
کد خبر: ۶۹۲۹
به گزارش  راهبرد معاصر ، رتبه‌بندی تایمز در بررسی جدید خود بهترین دانشگاه‌های جهان در رشته مدیریت و کسب و کار را معرفی کرد.

این پایگاه یکی از مهم‌ترین نظام‌های رتبه‌بندی بین‌المللی است که دانشگاه‌های جهان را رتبه‌بندی می‌کند.

موسسه تایمز با جمع‌آوری اطلاعات حاصل از بزرگ‌ترین بررسی جهانی بر اساس نقطه نظرات اعضای علمی و آکادمیک برجسته در دانشگاه‌ها، فهرست مشهورترین برندهای دانشگاهی جهان را منتشر می‌کند.

این رتبه‌بندی سالانه از سوی موسسه تایمز بر اساس قضاوت و نظرات کارشناسان ارشد، اعضای آکادمیک و افرادی که بیشترین شناخت را از دانشگاه‌های جهان تنظیم می‌شود.

بر اساس داده‌های سایت رسمی موسسه تایمز هایر اجوکیشن، ۱۰ جایگاه نخست از رتبه‌بندی دانشگاه‌های مشهور جهان در سال ۲۰۱۹ مربوط به دانشگاه‌های انگلیس و آمریکا می‌شود.

موسسه فناوری ماساچوست و دانشگاه استنفورد برترین دانشگاه‌های جهان در رشته مدیریت و کسب و کار در سال ۲۰۱۹ هستند.
بر اساس رتبه‌بندی جدید تایمز، دانشگاه تهران و دانشگاه اصفهان در رشته مدیریت و کسب و کار به عنوان برترین‌های دانشگاه‌های ایران شناخته شدند.

دانشگاه تهران حائز رتبه 301 از میان 400 دانشگاه برتر جهان و دانشگاه اصفهان موفق به کسب رتبه 501 از میان 600 دانشگاه برتر جهان شده است.
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده