مهلت تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسید-راهبرد معاصر
سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

مهلت تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسید

بر اساس قوانین برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا و مجالس شورای اسلامی و خبرگان، ۲۴ ساعت قبل از زمان آغاز رای‌گیری تبلیغات انتخابات به پایان می‌رسد. لذا طبق جدول زمانبندی از ساعت ۷ صبح زمان تبلیغات انتخاباتی به پایان رسید.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 17
کد خبر: ۹۱۹۷۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ بر اساس قوانین برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا و مجالس شورای اسلامی و خبرگان، ۲۴ ساعت قبل از زمان آغاز رای‌گیری تبلیغات انتخابات به پایان می‌رسد.

 

انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری به همراه دومین انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ساعت ۷ صبح ۲۸ خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

در انتخابات ریاست جمهوری، پس از انصراف علیرضا زاکانی، سعید جلیلی و محسن مهر‌علیزاده، رقابت بین آیت الله سید ابراهیم رئیسی، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی، محسن رضایی و عبدالناصر همتی در روز جمعه ۲۸ خرداد انجام می‌شود.

 

۶۶ هزار و ۸۰۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری، و ۷۵ هزار و ۱۵ شعبه هم برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در نظر گرفته شده است.

 

۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر واجدین شرایط انتخابات هستند که از این تعداد ۱ میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند./فارس

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار