کیم با قطار زرهی وارد روسیه شد-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

کیم با قطار زرهی وارد روسیه شد

«کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی به منظور انجام اولین دیدار رسمی خود با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه با قطار ویژه خود وارد این کشور شد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 April 24
کد خبر: ۹۳۵۴
به گزارش  راهبرد معاصر ، رهبر کره شمالی برای دیدار با رئیس‌جمهور روسیه، امروز چهارشنبه با قطار زرهی وارد شهر «ولادی وستوک» شد.

بنا بر نوشته آسوشیتدپرس، «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی که بامداد امروز با قطار زرهی و ویژه خود برای دیدار با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه عازم این کشور شده بود، ساعتی قبل با استقبال مقام‌های روس وارد این کشور شد.

آخرین باری که عالی‌ترین مقام کره شمالی به روسیه سفر کرده، به سال ۲۰۱۱ و سفر «کیم جونگ ایل» پدر رهبر کنونی این کشور برمی‌گردد. پیشتر  یک مقام ارشد کرملین گفته بود رهبر کره شمالی در شهر بندری «ولادی‌وستوک» با پوتین دیدار و درباره مناقشات پیرامون برنامه هسته‌ای پیونگ‌یانگ گفت‌وگو خواهد کرد. این سفر در حالی انجام می‌شود که دیدار اسفندماه سال گذشته کیم و رئیس‌جمهور آمریکا در ویتنام شکست خورد و بدون نتیجه‌ای مشخص پایان یافت.

دیدار دوجانبه کیم جونگ اون رهبر کره شمالی با رئیس‌جمهور روسیه در حالی برگزار می‌شود که پیش از این، پوتین از مواضع آمریکایی‌ها علیه کره شمالی انتقاد کرده است.

کیم جونگ اون بعد از حضور در روسیه، درباره اینکه دیدارش با ولادیمیر پوتین یک دیدار «موفق و مفید» باشد، ابراز امیدواری کرد.

فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار