تبیین مجازات جدید برای مدیرانی که ترک فعل می کنند-راهبرد معاصر

تبیین مجازات جدید برای مدیرانی که ترک فعل می کنند

معاون اول قوه قضاییه گفت: در لایحه اصلاحیه پاره ای از قوانین دادگستری برای مسئولینی که ترک فعل می کنند مجازات تعریف شده است.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۶ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 July 24
کد خبر: ۹۶۴۳۶

به گزارش راهبرد معاصر حجت الاسلام مصدق معاون اول قوه قضاییه در رابطه با مسئولانی که به مسئولیت خود عمل نمی کنند، گفت: در معاونت حقوقی قوه قضاییه یک لایحه ای تنظیم کردیم که در شرف رفتن به دولت و مجلس است، تحت عنوان لایحه اصلاحیه پاره ای از قوانین دادگستری؛ در این لایحه یکی دو ماده مربوط به مسئولینی است که ترک فعل می کنند و برای آن ها مجازاتی تعریف شده است.

 

او افزود: متاسفانه الان مجازاتی متناسب با آن ترک فعل نداریم و به شدت این موضوع را دنبال می کنیم.

معاون اول قوه قضاییه گفت: برنامه قوه قضاییه بر اساس سند تحولی که برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری است تدوین شده است، به ویژه در حکم انتصاب جناب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای که در ۶ بند به عنوان اصول راهبردی تنظیم شده است.

 

مصدق ادامه داد: ما در قوه قضاییه در حال تنظیم نقشه راهی به تفکیک استان ها هستیم و سعی مان این است برای تمام استان ها به تفکیک برنامه ریزی شود به ویژه در زمینه اطاله دادرسی که مردم دچار مشکل نشوند.

 

او با بیان اینکه افق بسیار روشنی را برای ادامه راه قوه قضاییه می بینیم، افزود: قوه قضاییه هماهنگ با قوه مجریه و مقننه همه موانع پیشرفت را در خصوص کارخانه ها برطرف می کند./باشگاه خبرنگاران

کلمات کلیدی: قوه قضاییه
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار