تائید حضور اشرف غنی در امارات-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

تائید حضور اشرف غنی در امارات

حضور اشرف غنی در امارات تائید شد. به گفته سفیر افغانستان در گرجستان او با 169 میلیون دلار از افغانستان فرار کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۸ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 18
کد خبر: ۹۹۱۳۵

به گزارش راهبرد معاصر سفیر افغانستان در تاجیکستان گفته «اشرف غنی»، رئیس‌جمهور سابق افغانستان قبل از سقوط کابل با کیف‌های محتوی ۱۶۹ میلیون دلار از این کشور گریخته است.

همزمان خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع در وزارت خارجه امارات گفته اشرف غنی در ابوظبی است و امارات او را بنا به دلایل «بشردوستانه» به این کشور راه داده است.

روز گذشته، کاربران شبکه‌های اجتماعی کارزاری برای دستگیری غنی راه انداخته و با هشتگ‎«#InterpolArrestGhani»‎،‎ ‎ گلایه‌های خودشان را از رئیس‌جمهور سابق افغانستان مطرح کردند.

«صلاح‌الدین ربانی»، رهبر حزب جمعیت اسلامی افغانستان، گفته است ‏که فرار تحقیرآمیز و شرم‌آور غنی، به طرز قابل ملاحظه‌ای شبیه فرار ایالات متحده‌ آمریکا از ‏افغانستان است. «دزدکی، در تاریکی شب و خیانت به یک ملت، چیزی است که ما یک هفته پیش ‏در بگرام شاهد آن بودیم. اگر در آن زمان او را با خود برده بودید، بسیار کم‌هزینه بود.»‌‌‎ ‎/فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده