صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 August 28
کد خبر: ۱۰۰۰۷۵

ساعت پخش و تکرار سریال افرا شبکه یک

مجموعه تلویریونی افرا به کارگردانی بهرنگ توفیقی در ۴۰ قسمت به روی آنتن شبکه یک می‌رود. برای اطلاع از ساعت پخش و تکرار سریال افرا خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران با ما همراه باشید.

به گزارش راهبرد معاصر، سریال افرا با موضوع محیط بانان ومحیط زیست ساخته بهرنگ توفیقی به تهیه کنندگی مجید مولایی و کامبیز دارابی به عنوان سریال جدید شبکه یک سیما هفته‌ای شش شب به روی آنتن می‌رود. روزبه حصاری، مهدی سلطانی و پژمان بازغی و مینا وحید از بازیگران مطرحی هستند که در این سریال حضور دارند. لوکیشن‌های سریال افرا در مناطق بکر و طبیعت سرسبز گیلان فیلمبرداری شده است و روایتگر قصه محیط بان جوانی به نام مسعود با بازی روزبه حصاری است که با وجود ثروتمند بودن دغدغه محیط زیست و حیوانات را دارد و در جنگل‌های شمال مشغول به کار است. در ادامه اتفاق‌هایی حول محور زندگی شخصی وی اتفاق می‌افتد که داستان را جذاب و دیدنی می‌کند. در ادامه به ساعت پخش و تکرار سریال افرا خواهیم پرداخت.

 

 خلاصه داستان سریال افرا

 

ماجرا و داستان سریال افرا  درباره موضوع محیط بانان و محیط زیست است.در خلاصه داستان سریال افرا توسط سازندگان آمده است که:


در پگاه مه آلود یک روز پاییزی، در زیر شاخه‌های پرشکوه افرا، فرزندی زاده می‌شود؛ حاصلِ وصلتِ شومِ اخلاق و منفعت. چشمانِ پیرِ افرا، یگانه شاهدِ این راز در اعماق جنگل است. شاهدی که آموخت در نگاه عاشقانه به زندگی، فقط صاحب تنهایی خویشی. هیچکس نبودن، اولین و آخرین قانون کتاب عشق است..

ساعت پخش سریال افرا

 

سریال افرا از روز جمعه 5 شهریور از ساعت  22:30  از شبکه یک سیما پخش می شود.

 

ساعت تکرار سریال افرا

 

ساعت تکرار سریال افرا  روز بعد ساعت های 9:30 و 15 می باشد. در روزهای پنج شنبه هرهفته نیز خلاصه هفتگی پخش خواهد شد. 

 

بازیگران سریال افرا

 

بهرنگ توفیقی در ساخت این سریال از بازی بازیگران سرشناس و مطرحی استفاده کرده است که تعدادی از آن ها قبلا با وی همکاری داشته اند . روزبه حصاری ، مهدی سلطانی، پژمان بازغی، مینا وحید و علیرضا آرا از بازیگران اصلی سریال افرا هستند. 

 

اسامی بازیگران سریال افرا

 

پیام دهکردی
فریبا متخصص
مهدی هاشمی
هامون سیدی
نسرین بابایی
محمد صادقی
اسماعیل محرابی
سارا باقری
وحید رهبانی

 

بیوگرافی روزبه حصاری بازیگر نقش مسعود در سریال افرا

 

سریال تلویزیونی افرا با بازی روزبه حصاری کلید خورد و او برای توفیقی یکی از گزینه‌های اصلی بود. روزبه حصاری ۱۲ بهمن ۱۳۶۶ در تهران متولد شده است. او تحصیلاتش را در زمینه مهندسی صنایع تکمیل کرد و از سال ۱۳۹۰ دوره‌های بازیگری را گذراند.

حصاری در نواختن ساز‌های کوبه‌ای استادیت داشته و گاهی به آموزش این ساز‌ها می‌پردازد. روزبه حصاری تئاتر را تجربه کرده و آثار زیادی را اجرا رفته است.

«یادآوری» «تاریک روشنایی روز» «سلام آقای مدیر» «بچه مهندس ۳» «امروز» و «ماهور» نمونه‌ای از سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی این بازیگر جوان هستند. سریال افرا روزبه حصاری جدیدترین سریال اوست که به زودی پخش آن از شبکه یک سیما شروع می‌شود.

 

تولد: ۱۲ بهمن ۱۳۶۶ – تهران

تحصیلات: لیسانس رشته مهندسی صنایع

شروع: از سال ۱۳۸۸ در ۲۲ سالگی با تئاتر

فعالیت حرفه ای: سریال «یادآوری» سال ۱۳۹۲

شهرت: ۱۳۹۹ سریال «بچه مهندس ۳»

 

بیو گرافی مهدی سلطانی نقش حاج محمود در سریال افرا

 

مهدی سلطانی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون متولد سال ۱۳۵۰ در شیراز است. او در زمینه‌های بازیگری تئاتر، سینما و تلویزیون و همچنین کارگردانی نمایش فعالیت می‌کند. مهدی سلطانی دکترای بازیگری تئاتر خود را از دانشگاه آوینیون فرانسه گرفته و در حال حاضر در دانشکده هنر‌های نمایشی و موسیقی دانشگاه تهران مشغول تدریس است.

از مهم‌ترین سریال‌های او می‌توان به «کیمیا» «زیرپای مادر» «پدر» «در مسیر زاینده رود» «مادرانه» «شهرزاد» «آقازاده» نام برد. مهدی سلطانی در سریال «افرا» نقش پدر مسعود و فردی بسیار ثروتمند را بازی می‌کند. او پیش از این در سریال‌های زیادی با بهرنگ توفیقی همکاری داشت. سریال افرا چهارمین اثر مشترک بین آن دو به شمار می‌آید.

 

نام: مهدی سلطانی

تولد: ۱ شهریور ۱۳۵۰ – شیراز

تحصیلات: دکترای رشته تئاتر از دانشگاه آوینیون فرانسه

شروع: از سال ۱۳۷۳ در ۲۳ سالگی با تئاتر

فعالیت حرفه ای: با مجموعه «نوروز ۷۳»

شهرت: ۱۳۹۳ با سریال «دیوار»

ازدواج: متاهل – ۱ دختر بنام روژا

علایق: خوانندگی و لذت از تئاتر

 

بیوگرافی مینا وحید نقش مهتاب در سریال افرا

 

مینا وحید بازیگر کم‌کار سینما و تلویزیون ایران ۱۷ مرداد ۱۳۶۶ در رشت متولد شده است. فیلم سینمایی «دوران عاشقی» به کارگردانی علیرضا رئیسیان سکوی پرتابی برای او در بازیگری بود. این فیلم توانست جوایز زیادی از جشنواره فیلم فجر کسب کند.

مینا وحید با بازی در فیلم کوتاه «کرمچاله» برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره بین‌المللی فیلم مادرید شد. «آن دیگری» «کفشهایم کو؟» «گیرنده» «بانوی عمارت» «دختران حوا» و «شهرزاد» از دیگر کار‌های او در سینما و تلویزیون هستند.

 

نام: مینا وحید

تولد: ۱۷ مرداد ۱۳۶۶ در رشت

تحصیلات: فوق لیسانس تئاتر از دانشگاه هنر

شروع: از زمان دانشجویی با تئاتر

فعالیت حرفه ای: ۱۳۹۰ با فیلم «ساعت به وقت صفر»

شهرت: فیلم «دوران عاشقی» ۱۳۹۳

ازدواج: مجرد

علایق: فیلم و رفتن به کلاس بدن و بیان

 

بیوگرافی علیرضا آرا در نقش دکتر مجد


علیرضا آرا همسر شبنم مقدمی از بازیگران خوب سینما و تلویزیون در ۳۰ آذر ماه ۱۳۵۴ متولد شده است. او در زمینه مهندسی عمران تحصیل کرد و برای بازیگری دوره‌های مختلفی را گذراند.
علیرضا آرا علاوه بر بازیگری، کارگردانی می‌کند. او مدت‌ها به عنوان گوینده در رادیو هفت مشغول به گویندگی بود. از کار‌های تصویری او می‌توان به «زمین گرم ««از سرنوشت» «عقیق» «زیر پای مادر» «پشت بام تهران» «دوپینگ» «۳۶۰ درجه» «مردن در آب مطهر» نام برد.

 

نام: علیرضا محمد معروف به «علیرضا آرا»

تولد: متولد ۱۳ دی ۱۳۵۴ در تهران

تحصیلات: لیسانس مهندسی عمران

شروع: ۱۳۷۴ در ۲۰ سالگی با تئاتر

فعالیت حرفه ای: سریال «گمشده» ۱۳۷۷

شهرت: ۱۳۹۸ با سریال «دلدار»

ازدواج: با شبنم مقدمی (بازیگر)

علایق: کتاب خواندن و دیدن فیلم

 

بیوگرافی پژمان بازغی نقش وحید در سریال افرا

 

 

پژمان بازغی اصالتا اهل گیلان است. او در ۱۹ مرداد ماه ۱۳۵۳ در تهران متولد شد. بازغی با بازی در سریال «آژانس دوستی» شناخته شد. پس از آن سریال «گمگشته» و «جوانی» باعث به شهرت رسیدن بیشتر او شدند.

چند سالی است که بازغی را به عنوان مجری در برنامه پرطرفدار «کودک‌شو» می‌بینیم. او به‌خوبی از پس اجرای این برنامه شاد و مفرح برآمد و مخاطبین زیادی داشت.
«تیغ و ترمه» «اسرافیل» «همه چی عادیه» «من و شارمین» «هلن» «کافه ستاره» «خنده‌های آتوسا» «بیگانه‌ای با من است» «مرضیه» «هشت و نیم دقیقه» «فاکتور هشت» «دریایی‌ها» نمونه‌ای از فعالیت او در سینما و تلویزیون به شمار می‌آیند.

 

نام: پژمان بازغی

تولد: ۱۹ دی ۱۳۵۳ در تهران

تحصیلات: لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاه امیرکبیر

شروع: ۱۳۷۲ با سینمای جوانان مرکز گیلان

فعالیت حرفه ای: سریال «آژانس دوستی» ۱۳۸۷

شهرت: ۱۳۸۰ با سریال «زیر آسمان شهر»

ازدواج: متاهل و ۱ دختر بنام نفس

علایق: کارتینگ!

 

بیوگرافی نسرین بابائی نقش پروین در سریال افرا

 

نسرین بابایی متولد ۱۳۵۸ در گیلان بازیگر سینما و تلویزیون است.

نسرین بابایی دانش آموخته رشته نقاشی می‌باشد که از دبیرستان فعالیت بازیگری خود را شروع کرد و حالا در سینما، تلویزیون و رادیو حضور موفقی دارد

نسرین بابایی متولد روستای لیف شاگرد، از توابع صومعه سرا در استان گیلان است


از سال ۱۳۷۳ که ۱۴ ساله بود از طریق جشنواره دانش آموزی، زیر نظر رضا حقی، میر معنوی و محمد مهدی یوسفی زاده دوره‌های بازیگری را گذراند

این بازیگر زن سینما و تلویزیون از سال ۱۳۷۶ بصورت جدی وارد عرصه تئاتر شد

نسرین بابایی از سال ۱۳۹۱ ابتدا با سریال خانه‌ای روی تپه‌ها و سپس با سریال گذر از رنج‌ها در قالب تلویزیون ظاهر شد و با فیلم ناهید سال ۹۳ بازی در سینما را تجربه کرد.

 

نام: نسرین بابایی

تولد: متولد ۱۳۵۵ در گیلان

تحصیلات: دانش آموخته رشته نقاشی

شروع: ۱۳۷۳ در ۱۴ سالگی با تئاتر

فعالیت حرفه ای: سریال «خانه‌ای روی تپه ها» ۱۳۹۱

شهرت: ۱۳۹۳ با فیلم «ناهید»

ازدواج: متاهل و ۱ دختر بنام یوهانا

علایق: فاطمه معتمدآریا الگویم است

 

صفحه اینستاگرام سریال افرا


برای داشتن آخرین اخبار از روند ساخت این سریال می‌توانید اینستاگرام آن را دنبال کنید. پیج سریال افرا با آیدی afra.serial فعالیت می‌کند.

 

عوامل سریال افرا

 

نویسنده: فرزاد فرزانه، مدیر فیلمبرداری: مجید گل سفیدی، صدابردار: بابک نیازی، طراح صحنه: محمد صادقی، آهنگساز: بابک زرین، طراح گریم: زهره سیه پوش، تدوین: نویدتوحیدی، جلوه‌های ویژه تصویری و اصلاح رنگ: امیرولی خانی، صداگذاری: امیرحسین صادقی، طراح لباس: مهشید صادقی، جلوه‌های ویژه میدانی: حمید رسولیان، مدیران تولید: رحیم بیابانی، مرتضی پیرهادی، مدیر برنامه ریزی: حبیب قلی زاده، دستیار یک کارگردان: میثم بیدقی، منشی صحنه: تهمینه مرتضوی، عکاس: محمد دارایی، مدیر تدارکات: محمد عسکری، فیلمبردار: عطا قنبری، پشت صحنه: مهران بی‌پروا و مشاور رسانه‌ای: هادی اعتمادی مجد.

 

تیزر سریال افرا

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: