صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۵:۵۶
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۷ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 August 28
کد خبر: ۱۰۰۱۴۱

استارت هایجک جنجالی استقلال از پرسپولیس

امین قاسمی نژاد امروز برای نخستین بار در تمرین استقلال حاضر شد تا به صورت رسمی حضور در جمع شاگردان مجیدی را استارت بزند.

به گزارش راهبرد معاصر امین قاسمی نژاد که تابستان عجیب و پر سر و صدایی را سپری کرد، سرانجام دو روز پیش با عقد قراردادی دو ساله به استقلال پیوست. البته داستان حضور این بازیکن در جمع آبی پوشان به همین سادگی ها نبود و او تا آستانه پیوستن به پرسپولیس نیز پیش رفت اما سرانجام به استقلال پیوست.

 

قاسمی نژاد که نیم فصل گذشته تا مرز پیوستن به استقلال نیز پیش رفت، به دلیل مخالفت مدیریت پدیده، موفق به انجام این انتقال نشد. چند روز پیش فرهاد مجیدی به صراحت اعلام کرد که قاسمی نژاد جایی در لیست خرید او ندارد و همین مسئله باعث شد تا مدیربرنامه های این بازیکن با پرسپولیسی ها وارد مذاکره شده و با آنها نیز به توافق رسید.


در حالیکه همه چیز مهیای پیوستن قاسمی نژاد به جمع شاگردان گل محمدی بود و حتی سمیعی مدیرعامل پرسپولیس نیز در ساختمان باشگاه حضور پیدا کرد، اما در اقدامی شگفت انگیز قاسمی نژاد سر از باشگاه رقیب درآورد و با امضای قراردادی 2 ساله به آرزوی دوران کودکی خود رسید و پیراهن استقلال را بر تن کرد. هایجک قاسمی نژاد از پرسپولیس به سوی استقلال، باعث واکنش های زیادی در فضای مجازی شد. او امروز صبح برای نخستین بار در تمرین آبی پوشان حضور پیدا کرد و پا به پای سایر بازیکنان به تمرین پرداخت تا اینگونه به صورت رسمی از خرید جدید استقلالی ها رونمایی شود. هواداران استقلال امید زیادی دارند که این بازیکن بتواند جای خالی مهدی قایدی را در ترکیب این تیم پر کند. باید دید بازیکن جدید و جنجالی آبی پوشان می تواند درخشش در پدیده را تکرار کرده و عصای دست فرهاد مجیدی باشد یا اتفاقات دیگری در انتظار اوست./خبرورزشی

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: