صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - 2018 November 27
کد خبر: ۱۰۰۵

شهر تهران هم‌چنان بدون شهردار

علی رغم اینکه اعضای شورای شهر تهران در روزهای گذشته و صبح امروز از صدور حکم حناچی عصر دیروز خبر داده بودند اما همچنان حکم شهردار جدید تهران صادر نشده است و هیچ یک از اعضای شورای شهر تهران پاسخ روشنی در این زمینه ندارند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ حکم پیروز حناچی شهردار منتخب تهران و سومین انتخاب اعضای شورای شهر تهران هنوز توسط وزارت کشور صادر نشده است و برخی عدم صدور حکم وی را عدم تایید صلاحیت حناچی می‌دانند.


با توجه به اینکه اعضای شورای شهر تهران در تاریخ 22 آبان اقدام به انتخاب حناچی به عنوان شهردار جدید تهران کردند طبق قانون وزارت کشور 10 روز فرصت داشت تا نسبت به صدور حکم حناچی اقدام کند که با گذشته 13 روز کاری و غیرکاری زمان صدور حکم به پایان رسیده است و هنوز حکم وی صادر نشده است.


با این حال اعضای شورای شهر تهران در روزهای گذشته تلاش کردند طولانی شدن صدور حکم حناچی را طبیعی جلوه دهند اما علی رغم همه تلاش‌های اعضای شورای شهر تهران هنوز حکم صادر نشده است.


در همین راستا صبح امروز، حسن خلیل‌آبادی عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، گفت: در جلسه هستیم و در خصوص وضعیت آقای «حناچی» بحث می‌کنیم.


وی در پاسخ به این پرسش که وارد گزینه جدید برای شهرداری تهران شده‌اید، گفت: هنوز چیزی مشخص نیست در حال بحث هستیم.


عضو شورای شهر تهران گفت: درباره پاسخ وزارت اطلاعات به وزارت کشور در خصوص شهردار آینده تهران ابهاماتی وجود داشته و وزارت کشور حکم صادر نکرد. در حال حاضر در جلسه شورا در حال رایزنی در این خصوص هستیم.


خلیل‌آبادی گفت: بعد از جلسه جزئیات را اعلام می‌کنیم.


گمانه‌زنی‌ها و شنیده‌ها حکایت از عدم صدور حکم حناچی دارد و بدین ترتیب گمانه‌های شهردار شدن محسن هاشمی تقویت شده است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: