صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 01
کد خبر: ۱۰۰۵۸۷

قلدری امیر قطر برای اهالی فوتبال اروپا

مالک باشگاه پاری‌سن‌ژرمن خطاب به یکی از منتقدانش به خاطر رویکردی که در قبال فروش کیلیان امباپه در پیش گرفت، پاسخی عجیب داد.

به گزارش راهبرد معاصر بریزوبپاش‌‌های پاری‌سن‌ژرمن در بازار نقل و انتقالات تابستانی و ولخرجی‌های بدون محدودیتش، خیلی‌ها را نسبت به عدالت موجود در اجرای قانون بازی جوانمردانه مالی به شک انداخته است. امسال اما مالکان قطری PSG بیش از سال‌های قبل مورد انتقاد واقع شده‌اند به خصوص در اسپانیا. ابتدا به خاطر بردن لیونل مسی و سرخیو راموس کاپیتان‌های رئال مادرید و بارسلونا به پاریس و سپس به خاطر رویکرد غیرمحترمانه‌ای که درقبال فروش کیلیان امباپه به رئال مادرید در پیش گرفت.

 

پاریسی‌ها با رویکردی خارج از عرف بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا، پس از دریافت سه پیشنهاد مختلف که آخرین آنها 200 میلیون یورو بود، رئال ماردید را حتی شایسته دریافت پاسخ منفی خود ندانستند. این در حالی بود که خود بازیکن نسبت به بازی برای کهکشانی‌‌ها تمایل داشت.

 

این رویکرد مالکان و رئیس قطری PSG‌ با انتقاداتی مواجه شده که یکی از آنها از سوی خوسپ پدررول، مجری برنامه معروف چیرینگیتوی اسپانیا (یک برنامه تخصصی درباره فوتبال) بود که در صفحه شخصی‌اش در توئیتر رفتار مالکان قطری این تیم در عدم پاسخگویی به رئال مادرید را منزجر کننده توصیف کرد.

 

در واکنش به اظهارات پدررول، امیر قطر، خلیفه بند حمد آل ثانی به عنوان مالک باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پیامی تمسخرآمیز به زبان اسپانیایی در توئیتر منتشر کرد که در آن خطاب به مجری اسپانیایی نوشته شده است: با سازمان ملل متحد تماس بگیر تا یک شکایت فوری را برای‌شان ارسال کنی./تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: