صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۰:۳۳
  • سه‌شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱
  • Tuesday 01 November 2022
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 03
کد خبر: ۱۰۰۸۰

لاریجانی:با تمام توان از بنگاه‌های تولیدی کوچک و متوسط حمایت می کنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط فعلی اقتصادی، حمایت از بنگاه‌های تولیدی کوچک و متوسط در اولویت قرار دارد.

به گزارش راهبرد معاصر ،  از مشهدمقدس، علی لاریجانی شامگاه پنجشنبه در پایان سفر دوروزه‌ به خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بخش خصوصی پروژه‌های خوبی را در سطح کشور در حوزه‌های مختلف رقم زده که بخشی از آنها را در شهرستان تربت حیدریه شاهد بودیم.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به طولانی شدن ساخت سد نسر در تربت حیدریه افزود: قطعا بهره‌برداری از این سد ظرفیت خوبی برای اشتغال فراهم خواهد کرد که از ظرفیت سد می‌توان در امور مربوط به کشاورزی و دامداری بهره گرفت.

 

لاریجانی ادامه داد: استاندار خراسان رضوی درصدد است برای بخش‌هایی که از روند کار عقب هستند با تعیین معین اقتصادی فعالیت را تسریع کند و یا اینکه زمینه سرمایه‌گذاری فراهم شود.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این مدل می‌تواند از سوی خراسان رضوی در سایر استانها نیز به کار گرفته شود خاطرنشان کرد: امسال 5 هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای کمیته امداد در نظر گرفته شده تا از این طریق کارآفرینی صورت گرفته و از جوانان جویای کار حمایت شود؛ منابعی نیز در اختیار بانک‌ها قرار گرفته تا به واحدهای کارآفرین در حوزه تولید پرداخت شود.

 

لاریجانی خاطرنشان کرد: در مجموع رقمی در حدود 10 هزار میلیارد تومان برای راه‌اندازی واحدهای متناسب در حاشیه روستاها پرداخت می‌شود و در مجموع حمایت از واحدهای کوچک و متوسط تولیدی به عنوان یک اولویت در دستور کار است.

تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: