صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۰:۳۸
  • سه‌شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱
  • Tuesday 08 November 2022
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 07
کد خبر: ۱۰۱۲۵۴

تشریح جزئیات نشست غیرعلنی مجلس از زبان سلیمی

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: فرمانده نیروی قدس سپاه عنوان کرد آمریکا در 20 سال گذشته روزانه 300 میلیون دلار در افغانستان هزینه کرده و نهایتا مفتضحانه افغانستان را ترک کرده است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در نشست غیرعلنی امروز مجلس سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه با حضور در صحن گزارشی را در مورد وضعیت افغانستان ارائه کرد.

 

وی افزود: امپراتوری آمریکا امروز به یک شیر بی یال و دمی تبدیل شده که دندان‌هایش ریخته و پس از 20 سال مفتضحانه افغانستان را ترک کرده است و سعی دارد در این باره آدرس غلط به افکار عمومی بدهد.

 

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: طبق گزارش سردار قاآنی آمریکا در 20 سال گذشته روزانه 300 میلیون دلار در افغانستان هزینه کرده و سرجمع نزدیک به 2.5 تریلیون دلار در افغانستان هزینه کرده است.

 

سلیمی خاطرنشان کرد: طبق گزارش فرمانده نیروی قدس سپاه، آمریکا در این 20 سال تلفات و کشته‌های زیادی داده و البته ده‌ها بار عروسی مردم افغانستان را به خاک و خون کشیده است./فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: