صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 04
کد خبر: ۱۰۱۶۵

قیمت طلا،سکه و دلار در 14 اردیبهشت 1398

قیمت دلار امروز با ۱۰۹ تومان افزایش به ۱۴,۳۵۰ (چهارده هزار و سیصد و پنجاه) تومان رسید.

به گزارش راهبرد معاصر ،  قیمت دلار امروز بالا رفت، اما قیمت طلای ۱۸ عیار و سکه امامی پایین آمد.


قیمت دلار در صرافی

قیمت امروز دلار برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، به طوری که دلار که ۲ روز پیش تا ۱۴,۲۴۱ (چهارده هزار و دویست و چهل و یک ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ مصادف با ۰۴ می ۲۰۱۹ - با رشد ۰.۷۵ درصدی به ۱۴,۳۵۰ (چهارده هزار و سیصد و پنجاه ) تومان رسید.

آخرین نرخ یورو

یورو، امروز به ۱۶,۱۹۱ (شانزده هزار و یکصد و نود و یک ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۶۱ درصدی داشت.

قیمت سایر ارزها

قیمت پوند امروز ۱۹,۲۲۶ (نوزده هزار و دویست و بیست و شش) تومان، درهم امارات ۳,۹۷۴ (سه هزار و نهصد و هفتاد و چهار) تومان، دلار کانادا ۱۰,۸۷۷ (ده هزار و هشتصد و هفتاد و هفت) تومان، دلار استرالیا ۱۰,۲۵۴ (ده هزار و دویست و پنجاه و چهار) تومان، رینگیت مالزی ۳,۵۲۵ (سه هزار و پانصد و بیست و پنج) تومان، بات تایلند ۴۵۷ (چهارصد و پنجاه و هفت ) تومان، منات آذربایجان ۸,۵۸۵ (هشت هزار و پانصد و هشتاد و پنج) تومان و لاری گرجستان ۵,۳۷۵ (پنج هزار و سیصد و هفتاد و پنج) تومان شد.


قیمت اونس طلا امروز

امروز هر اونس طلا برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، به طوری که هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۲۷۰ (یک هزار و دویست و هفتاد ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ مصادف با ۰۴ می ۲۰۱۹ - با رشد ۰.۷۳ درصدی به ۱,۲۷۹ (یک هزار و دویست و هفتاد و نه ) دلار رسید.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار و ۲۴ عیار

امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که ۲ روز پیش تا ۴۵۴,۳۰۰ (چهارصد و پنجاه و چهار هزار و سیصد ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ مصادف با ۰۴ می ۲۰۱۹ - با کاهش ۰.۳۵ درصدی به ۴۵۲,۷۰۰ (چهارصد و پنجاه و دو هزار و هفتصد ) تومان رسید. هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با کاهش ۰.۳۶ درصدی، از ۶۰۵,۸۰۰ (ششصد و پنج هزار و هشتصد ) تومان به ۶۰۳,۶۰۰ (ششصد و سه هزار و ششصد ) تومان رسید.


آخرین نرخ سکه امامی

امروز سکه امامی برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که سکه امامی که ۲ روز پیش تا ۵,۰۲۱,۰۰۰ (پنج میلیون و بیست و یک هزار) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ مصادف با ۰۴ می ۲۰۱۹ - با کاهش ۰.۱۷ درصدی به ۵,۰۱۲,۰۰۰ (پنج میلیون و دوازده هزار) تومان رسید.


قیمت مثقال طلا امروز

هر مثقال طلا امروز با کاهش ۰.۱ درصدی، از ۱,۹۶۵,۰۰۰ (یک میلیون و نهصد و شصت و پنج هزار) تومان به ۱,۹۶۳,۰۰۰ (یک میلیون و نهصد و شصت و سه هزار) تومان رسید.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: