صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 14
کد خبر: ۱۰۲۰۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز ۲۳ شهریور ۱۴۰۰+ جدول

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ در حالی اعلام شد که نسبت به به روز گذشته با افزایش همراه می‌باشد.

به گزارش راهبرد معاصر، در هفته گذشته نرخ ارز دلار سکه طلا یورو نوساناتی را تجربه کرد که هم روند افزایشی داشت و هم کاهشی. قیمت و نرخ ارز دلار سکه طلا یورو در امروز ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ نیز نسبت به روز گذشته تغییرات جزئی دارد. در ادامه این خبر نگاهی بر تغییرات قیمت روزانه ارز دلار سکه طلا یورو امروز ۲۳ شهریور ۱۴۰۰که نسبت به اخرین روز گذشته روند افزایشی را داشته است.

 

 

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز ۲۳ شهریور ۱۴۰۰

قیمت سکه و قیمت طلا امروز سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید. علاوه بر قیمت سکه و طلا، قیمت دیگر فلزات گرانبها مانند پلاتین و نقره و همچنین شاخص بورس نیز در جدول گنجانده شده است.

 

 قیمت طلا و سکه سه‌شنبه 23 شهریور 1400

اونس طلا 1,792 دلار
مثقال طلا 50,130,000 ریال
گرم طلای ۱۸ 11,559,000 ریال
گرم طلای ۲۴ 15,412,000 ریال
سکه بهار آزادی 114,010,000 ریال
سکه امامی 118,920,000 ریال
نیم سکه 60,000,000 ریال
ربع سکه 36,000,000 ریال
سکه گرمی 22,600,000 ریال
انس پلاتین 955 دلار
انس پالادیوم 2,080 دلار
انس نقره 24 دلار
شاخص بورس 1,475,274 واحد

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو دیروز 22شهریور ۱۴۰۰

روزگذشته در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون و ۱۴۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱میلیون و ۷۸۰هزار تومان و قیمت دلار ۲۶هزار و ۹۸۰ تومان است.


دیروز  در بازار داخلی، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک‌میلیون و ۱۴۰ هزار تومان، قیمت دلار ۲۷ هزار و ۸۱۹ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است.


در بازار سبزه‌میدان هم‌اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

 

قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۵۶۳ هزار تومان و هر مثقال طلا، ۴ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

 

در بازار ارز دیروز، قیمت دلار ۲۶ هزار و ۹۸۰ تومان، قیمت یورو ۳۱ هزار و ۴۷۰ تومان، پوند انگلیس ۳۷ هزار و ۵۴۴ تومان و درهم امارات ۷ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام شده است.

 

علاوه بر این، در صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار ۲۶ هزار و ۶۲۳ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۶ هزار و ۹۶ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۳۱ هزار و ۵۱۸ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۳۰ هزار و ۸۹۴ تومان اعلام شده است./تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
لیلا
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
اگر از این که هست بیاد هنوز به مرز دولار پاین تر به پانزده برسد خوبه عالی هست