صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۲:۵۳
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۲ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 15
کد خبر: ۱۰۲۲۵۶

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز ۲۴ شهریور ۱۴۰۰+ جدول

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ در حالی اعلام شد که نسبت به به روز گذشته با افزایش همراه می‌باشد.

به گزارش راهبرد معاصر، در هفته گذشته نرخ ارز دلار سکه طلا یورو نوساناتی را تجربه کرد که هم روند افزایشی داشت و هم کاهشی. قیمت و نرخ ارز دلار سکه طلا یورو در امروز ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ نیز نسبت به روز گذشته تغییرات جزئی دارد. در ادامه این خبر نگاهی بر تغییرات قیمت روزانه ارز دلار سکه طلا یورو امروز ۲۴ شهریور ۱۴۰۰که نسبت به اخرین روز گذشته روند افزایش را داشته است.

 

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز ۲۴ شهریور ۱۴۰۰


امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون و ۱۵۴ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱میلیون و ۸۹۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۷هزار و ۳۹۵تومان است.


 هم‌اکنون در بازار داخلی، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک‌میلیون و ۱۵۷ هزار تومان، قیمت دلار ۲۷ هزار و ۴۲۳ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

 

در بازار سبزه‌میدان هم‌اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۵ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

 

قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۵۴۶ هزار تومان و هر مثقال طلا، ۵ میلیون و ۱۳ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

 

در بازار ارز هم‌اکنون، قیمت دلار ۲۷ هزار و ۳۹۵ تومان، قیمت یورو ۳۱ هزار و ۶۸۵ تومان، پوند انگلیس ۳۸ هزار و ۱۳۹ تومان و درهم امارات ۷ هزار و ۴۶۱ تومان اعلام شده است.

 

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

26هزار و 761

قیمت دلار (بازار آزاد)

24هزارو 950

قیمت یورو (صرافی بانکی)

31 هزار و 633

قیمت یورو (بازار آزاد)

31هزارو 685

قیمت درهم

7 هزارو 461

قیمت پوند

38هزارو 139

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

11 میلیون و 400 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

11 میلیون و 890 هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

6میلیون و 50 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

3 میلیون و 550 هزار

قیمت سکه گرمی

2 میلیون و 200 هزار

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

یک میلیون و157هزار

گرم طلای 24 عیار

یک میلیون و 546 هزار

مثقال طلا

5 میلیون و 13 هزار

انس طلا(دلار)

1802

علاوه بر این، در صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار ۲۶ هزار و ۷۶۱ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۶ هزار و ۲۳۱ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۳۱ هزار و ۶۳۳ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۳۱ هزار تومان اعلام شده است.

 

 


نرخ ارز دلار سکه طلا یورو دیروز 23  شهریور ۱۴۰۰

دیروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون و ۱۵۴ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱میلیون و ۸۹۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۷هزار و ۴۲۳تومان است.


روز گذشته در بازار داخلی، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک‌میلیون و ۱۵۴ هزار تومان، قیمت دلار ۲۷ هزار و ۴۲۳ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

 

در بازار سبزه‌میدان هم‌اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

 

قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۵۴۱ هزار تومان و هر مثقال طلا، ۵ میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است.

 

در بازار ارز هم‌اکنون، قیمت دلار ۲۷ هزار و ۴۲۳ تومان، قیمت یورو ۳۱ هزار و ۴۳۵ تومان، پوند انگلیس ۳۸ هزار و ۸۴ تومان و درهم امارات ۷ هزار و ۴۴۰ تومان اعلام شده است.

 

علاوه بر این، در صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار ۲۶ هزار و ۶۵۴ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۶ هزار و ۱۶ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۳۱ هزار و ۴۸۸ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۳۰ هزار و ۸۶۵ تومان اعلام شده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: