صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 19
کد خبر: ۱۰۲۶۷۹

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز ۲۸ شهریور ۱۴۰۰+ جدول

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ در حالی اعلام شد که نسبت به به روز گذشته با افزایش همراه می‌باشد.

به گزارش راهبرد معاصر، در هفته گذشته نرخ ارز دلار سکه طلا یورو نوساناتی را تجربه کرد که هم روند افزایشی داشت و هم کاهشی. قیمت و نرخ ارز دلار سکه طلا یورو در امروز ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ نیز نسبت به روز گذشته تغییرات جزئی دارد. در ادامه این خبر نگاهی بر تغییرات قیمت روزانه ارز دلار سکه طلا یورو امروز ۲۸ شهریور ۱۴۰۰که نسبت به اخرین روز گذشته روند افزایش را داشته است.

 

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز ۲۸ شهریور ۱۴۰۰

نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار با قیمت یازده میلیون و ۸۰۶ هزار تومان، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم به قیمت یازده میلیون و ۳۹۹ هزار تومان، نیم سکه با قیمت پنج میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، ربع سکه با قیمت سه میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و سکه گرمی نیز با قیمت دو میلیون و ۲۴۵ هزار تومان خرید و فروش شد.(یکشنبه بیست و هشتم شهریور هزار و چهارصد)

 

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی به یک هزار و ۷۵۴ دلار، قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۵۱ هزار تومان و قیمت هر مثقال طلا به ۴ میلیون و ۹۸۱ هزار تومان رسید.(یکشنبه بیست و هشت شهریور هزارو چهارصد)

 

قیمت امروز طلا و سکه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰

محصول نرخ (تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۱.۸۰۶.۰۰۰
سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۱.۳۹۹.۰۰۰
نیم سکه بهار آزادی ۵.۹۵۰.۰۰۰
ربع سکه بهار آزادی ۳.۵۵۰.۰۰۰
سکه گرمی ۲.۲۴۵.۰۰۰
اونس جهانی طلا ۱ هزار و ۷۵۴ دلار
طلای ۱۸ عیار ۱.۱۵۱.۰۰۰
مثقال طلا ۴.۹۸۱.۰۰۰

 

در صرافی های مجاز ارز آزاد امروز هر دلار آمریکا به مبلغ ۲۷ هزار و ۴۴۶ تومان، هر اسکناس یورو به قیمت ۳۲ هزار و ۲۹۶ تومان و هر پوند انگلیس به مبلغ ۳۸ هزار و ۲۰۴ تومان خرید و فروش شد.(یکشنبه بیست و هشتم شهریور هزار و چهارصد)

 

همچنین در صرافی های ارز آزاد امروز هر لیر ترکیه به مبلغ ۳ هزار و ۲۴۰ تومان، هر درهم امارات به مبلغ ۷ هزار و ۴۷۵ تومان، هر یوان چین به مبلغ ۴ هزار و ۲۷۵ تومان، هر دلار کانادا به قیمت ۲۱ هزار و ۸۲۰ تومان، هر ریال قطر به مبلغ ۷ هزار و ۶۷۰ تومان، هر دینار عراق به مبلغ ۲۰ تومان و هر دلار استرالیا به قیمت ۲۰ هزار و ۲۸۰ تومان خرید و فروش شد.(یکشنبه بیست و هشت شهریور هزارو چهارصد)

 

قیمت امروز دلار و ارز آزاد ۲۸ شهریور ۱۴۰۰

ارز قیمت (تومان)
دلار آمریکا ۲۷.۴۴۶
یورو ۳۲.۲۹۶
پوند انگلیس ۳۸.۲۰۴
لیر ترکیه ۳.۲۴۰
درهم امارات ۷.۴۷۵
یوان چین ۴.۲۷۵
دلار کانادا ۲۱.۸۲۰
ریال قطر ۷.۶۷۰
دینار عراق ۲۰
دلار استرالیا ۲۰.۲۸۰
دینار کویت ۹۲.۴۷۰
ریال عمان ۷۱.۶۷۰
دینار بحرین ۷۲.۹۷۰

 

 

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو دیروز 27 شهریور ۱۴۰۰

در بازار آزاد دیروز  قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون و ۱۳۸ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱میلیون و ۷۳۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۷هزار و ۴۷۵ تومان است.


روز گذشته در بازار داخلی، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک‌میلیون و ۱۳۸ هزار تومان، قیمت دلار ۲۷ هزار و ۴۷۵ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.


در بازار سبزه‌میدان هم‌اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۹۵۰ تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

 

قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۵۳۵ هزار تومان و هر مثقال طلا، ۴ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

 

در بازار ارز دیروز، قیمت دلار ۲۷ هزار و ۴۷۵ تومان، قیمت یورو ۳۲ هزار و ۲۲۴ تومان، پوند انگلیس ۳۸ هزار و ۲۰۴ تومان و درهم امارات ۷ هزار و ۴۷۵ تومان اعلام شده است.

 

علاوه بر این، در صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار ۲۶ هزار و ۷۶۱ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۶ هزار و ۲۳۱ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۳۱ هزار و ۵۳۲ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۳۰ هزار و ۹۰ تومان اعلام شده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: