صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۴۶ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 19
کد خبر: ۱۰۲۷۵۱

جواد نکونام سرمربی استقلال شد؟

در پی باخت استقلال مقابل الهلال حواشی زیادی به وجود آمد که یکی از آن‌ها برکناری فرهاد مچیدی از هدایت استقلال بود و خبری در خصوص انتحاب جواد نکونام برای جانشینی فرهاد مجیدی منتشر شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ ظاهرا پرونده  همکاری فرهاد مجیدی با استقلال پس از شکست مقابل الهلال بسته شده است و اکنون گزینه‌های احتمالی نیز برای سرمربیگری استقلال  و جانشینی فرهاد مجیدی مطرح شده است که یکی از این گزینه ها جواد نکونام است.


پس از انتشار شایعات فراوان درباره وضعیت سرمربی استقلال گزینه‌های احتمالی نیز برای سرمربیگری استقلال مطرح شده اند.

 

جواد نکونام سرمربی استقلال شد؟

آنطور که به نظر می‌رسد کار‌های استقلال و فرهاد مجیدی گره خورده و آبی‌های تهران به دنبال یافتن سرمربی‌ای جدید هستند.



مسئولان باشگاه استقلال با فرهاد مجیدی، سرمربی کنونی این تیم به مشکل برخورده اند. آنطور که از صحبت‌های مدیرعامل و یکی دو تن از اعضای هیات مدیره استقلال برمی آید، استقلال تمایل زیادی به همکاری با فرهاد مجیدی ندارد و همه چیز را گذاشته اند پای گزارش کمیته فنی این باشگاه.


همزمان با این صحبت ها، شایعاتی هم به راه افتاده مبنی براینکه استقلال حتی جانشین فرهاد مجیدی را هم انتخاب کرده و قرار است جواد نکونام را به عنوان سرمربی جدید معرفی کنند. این موضوع، اما به نظر می‌رسد چندان هم ساده نیست. آنطور که روزنامه خبرورزشی نوشته یکی از اعضای هیات مدیره استقلال با جواد نکونام مذاکره کرده، ولی نکونام فعلا به پیشنهاد سرمربیگری استقلال در این مقطع جواب منفی داده است. اینکه دقیقا دلیل مخالفت اولیه جواد نکونام به پیشنهاد استقلال چه بوده هنوز مشخص نیست.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: