صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۵:۳۶
  • چهارشنبه ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
  • Wednesday 27 July 2022
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۹ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 21
کد خبر: ۱۰۲۹۲۷

واکنش ستاره استقلال به احتمال حضورش در پرسپولیس

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط خود توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ شیخ دیاباته بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط خود گفت: من از استقلال جدا شدم، به قطر آمدم و در الغرافه قرارداد امضا کردم. از همه ایرانی‌ها تشکر می‌کنم. استقلالی‌ها محبت زیادی به من کردند. دلم برای محله ام، اکباتان و ورزشگاه آزادی تنگ شده است.


او در مورد شرایط جدایی خود از استقلال تصریح کرد: زمانی که به ایران آمدم، قرارداد ۲ ساله با آبی پوشان امضا کردم. تا پایان قراردادم در این تیم باقی ماندم. اگر پیشنهاد تمدید داده می‌شد به لطف هواداران استقلال می‌پذیرفتم. مجبور بودم که جدا شوم، چون قراردادم تمام شده بود. هواداران استقلال فوق العاده بودند و من را حمایت می‌کردند. امیدوارم مدیران استقلال کاری کنند تا باشگاه ساختارمند شود. باید افرادی مدیر استقلال شوند که استقلالی باشند و به هواداران فکر کنند. هواداران سرمایه‌های اصلی هر باشگاهی هستند. آن‌ها انگیزه یک تیم هستند. اگر افرادی باشند که استقلال را دوست نداشته باشند، نمی‌توانند کمکی به باشگاه و هواداران کنند.


استراماچونی یک مربی فوق العاده است

دیاباته در مورد سطح مربیانی که با آن‌ها کار کرده است، گفت: استراماچونی یک مربی فوق العاده است. او مانند پدرم بود. از همه مربیانی که با آن‌ها در استقلال کار کردم، تشکر می‌کنم. برای آن‌ها احترام زیادی قائل هستم. فرهاد مجیدی مثل برادر بزرگترم است. محمود فکری هم که مدتی با هم مشکل داشتیم، قلب مهربانی دارد. معتقدم برای سنجیدن سطح مربیان، باید به نتایج آن‌ها نگاه کرد. بازیکنان استقلال هم از نظر فنی و انسانی، فوق العاده بودند.


مهاجم سابق استقلال در ادامه بیان کرد: اگر از تیم‌های ایرانی حتی پرسپولیس پیشنهاد داشته باشم، قبول می‌کنم زیرا بازیکن حرفه‌ای هستم نه یک هوادار.


او در مورد مهدی قایدی گفت: برای مهدی قایدی خوشحال هستم و باعث افتخارم است که یک بازیکن ایرانی بدرخشد.


دیاباته در پایان گفت: از اینکه کفش طلا را به من ندادند، قلبم به درد آمد. علی‌رغم تلاش هواداران، مدیران استقلال در این مورد هیچ تلاشی نکردند./باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: