صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 21
کد خبر: ۱۰۲۹۶۰

آخرین خبر از ساخت سریال پایتخت ۷ نوروز ۱۴۰۱

ساخت سریال پایتخت ۷ در سال ۱۴۰۰ منتفی شده است و سیروس مقدم فعلا تصمیمی برای ادامه ساخت این سریال محبوب و پرمخاطب تلویزیون ندارد.

به گزارش راهبرد معاصر، ساخت سریال پایتخت هفت بر اساس اخبار منتشر شده منتفی شده است. بنا بر اعلام رسانه‌ها ساخت سریال پایتخت هفت در سال ۱۴۰۰ قطعا منتفی است و دلیل آن این است که سرویس مقدم کارگردان این سریال در حال ساخت یک سریال شبکه خانگی به نام جزیره است و پس از آن هم سریال دیگری برای تلویزیون خواهد ساخت. همچنین گفته می‌شود سیروس مقدم و الهام غفوری تهیه کننده این سریال به دلیل اختلاف با محسن تنابنده فعلا برنامه‌ای برای ساخت پایتخت ۷ ندارد.


منتفی شدن ساخت سریال پایتخت هفت

تولید فصل هفتم پایتخت در سال ۱۴۰۰ قطعا منتفی است چرا که سیروس مقدم این روز‌ها درگیر آماده سازی سریال شبکه خانگی «جزیره» است و قصد دارد بعد از پایان این کار سریال تازه‌ای را برای تلویزیون تولید کند. این سریال البته پایتخت نیست و ربطی هم به آن ندارد. سریال جدید مقدم که تهیه آن را الهام غفوری بر عهده دارد یک کار کمدی– فانتزی است که این روز‌ها در مرکز سیما فیلم مراحل تصویب طرح را پشت سر می‌گذارد.

البته با توجه به تغییرو تحولاتی که در سطح مدیریت تلویزیون در حال انجام است، احتمال اینکه این طرح به سرانجام نرسد وجود دارد، در صورتی‌که سریال جدید سیروس مقدم و الهام غفوری تصویب نشود بازهم آن‌ها برنامه‌ای برای تولید پایتخت ندارند چراکه فعلا با محسن تنابنده به مشکل خورده‌اند.



نگاهی به سریال پایتخت

سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی و بازی محسن تنابنده مجموعه سریالی است که فصل اول آن در نوروز ۱۳۹۰ از شبکه ۱ سیما پخش شده‌است. در نوروز سال ۱۳۹۲ فصل دوم این مجموعه پخش شد. پایتخت ۳ در نوروز ۱۳۹۳ و پایتخت ۴ در رمضان ۱۳۹۴ پخش شد. پایتخت ۵ در نوروز سال ۱۳۹۷ و پایتخت ۶ در نوروز سال ۱۳۹۹ پخش شد.

قسمت ۱۶ سری ششم پایتخت در ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ پخش شد و قسمت پایانی این سری در ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ پخش شد. این مجموعه داستان زندگی یک خانواده مازندرانی را روایت می‌کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: