صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۸:۲۴ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 22
کد خبر: ۱۰۳۰۶۷

بازیکنی که با وجود اظهارات مددی استقلالى مى ماند

احمد مددی، مدیرعامل مستعفی باشگاه استقلال در آخرین مصاحبه تلویزیونی خود چهارشنبه گذشته درخصوص ابوالفضل جلالی پرده از برخی واقعیت‌ها برداشت و برخی اظهارات جنجالی را در رابطه با این بازیکن انجام داد، اظهاراتی که به نظر می‌رسید کار جلالی را برای تداوم همکاری با باشگاه استقلال سخت کرده و احتمالا استقلالی شدن او را منتفی خواهد کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛  مددی اعلام کرد پس از اینکه با سایپا برای انتقال جلالی تفاهمنامه امضا کردند متوجه شدند که وی مصدومیتی دارد و جراحی کرده است وهنوز انتقال قطعی نشده است.

 

ممدي این صحبت‌ها را نه به دلیل قطع همکاری با جلالی بلکه به این دلیل عنوان کرد که در آینده مبلغ کمتری را به نسبت آن چیزی که در گذشته با باشگاه سایپا برای پرداخت رضایتنامه جلالی توافق کرده بود، بپردازد؛ چراکه برای استقلالی‌ها بسیار مهم بود که جلالی این تیم را در دیدار مقابل الهلال از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند اما درنهایت به دلیل مصدومیت کهنه جلالی از ناحیه عضلات زیرشکم این امر محقق نشد تا تقریبا دست مجیدی برای جناح چپ تیمش در دیدار حساس و حیثیتی مقابله الهلال خالی بماند.

 

با همه این تفاسیر اما بعد از اظهارات مددی همان‌طور که گفتیم برخی شائبه‌ها ایجاد شد مبنی‌بر اینکه به خاطر مصدومیت به وجود آمده، جلالی استقلالی نخواهد شد. این درحالی است که طی روزهای گذشته و با بازگشت مجیدی به تهران و آغاز رسمی تمرینات این تیم برای آماده‌سازی حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر، سرمربی آبی‌پوشان اعلام نیاز خود را برای ماندن جلالی در جمع استقلالی‌ها اعلام کرده و این درحالی است که این بازیکن که حدود ۲ ماه را باید به خاطر برطرف شدن آسیب‌دیدگی‌اش از میادین دور باشد. به هر ترتیب ممکن آبی‌پوش خواهد ماند و مشکل دیگری او را تهدید نخواهد کرد.

 

این بازیکن در جمع دوستانش اعلام کرده برای تداوم همکاری با استقلال مانعی وجود نداشته و بعد از دوران مصدومیت، باقدرت در این تیم به کار خود ادامه خواهد داد. در این مدت مجیدی به احتمال زیاد از جعفر سلمانی که او را به‌عنوان یک وینگر در خدمت گرفته در جناح چپ استفاده خواهد کرد ضمن اینکه بازیکنانی مانند متین کریم‌زاده و بابک مرادی نیز این توانایی را دارند تا در این جناح در استقلال به میدان بروند./فرهیختگان

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: