صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 22
کد خبر: ۱۰۳۰۸۳

زن حیله گر به سراغ مردان تنها می‌رفت/ سرقت به شیوه فیلم‌ها

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران از بازداشت زنی خبر داد که به بهانه عدم جایی برای ماندن، سراغ مردان میانسال و تنها می‌رفت و از آن‌ها سرقت می‌کرد.

به گزارش راهبرد معاصر، به دنبال شکایت مرد میانسال در رابطه با سرقت طلا و پولهایش توسط زن جوانی، تحقیقات توسط کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران آغاز شد.

شاکی در بررسی‌های صورت گرفته گفت: با زن جوانی به نام سمیه در ترمینال آشنا شدم، وی مدعی بود که جا و مکانی ندارد و بی‌خانمان است، چون جایی برای ماندن نداشت، او را به خانه‌ام دعوت کردم، اما زمانیکه وارد خانه‌ام شد، از فرصت استفاده کرد و داخل چای داروی بی‌هوشی ریخت و من بی‌هوش شدم، وقتی به هوش آمدم متوجه سرقت طلا و پول‌های داخل خانه‌ام شدم.

با شکایت مرد میانسال تحقیقات توسط کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران آغاز شد، کارآگاهان در بررسی‌ها با شکایتی مشابه در محدوده پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران مواجه شدند؛ باتوجه به شگرد و شیوه مشابه سرقت‌ها و از آنجایی که هر دو شاکی، مردان تنها و میانسال بودند این احتمال توسط تیم تحقیق مطرح شد که سرقت‌ها توسط یک نفر صورت گرفته است.

در نهایت با اقدامات اطلاعاتی، کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران موفق به شناسایی مخفیگاه زن جوان در محدوده میدان شوش شده و متهم را بازداشت کردند.

سمیه در تحقیقات ابتدایی به سرقت‌های سریالی به این شیوه در شهرستان‌های شیراز، مشهد، دماوند و تهران اعتراف کرد و گفت: وقتی از همسرم جدا شدم از شهرستان به تهران آمدم، چون راهی برای کسب درآمد نمی‌شناختم، تصمیم گرفتم مانند فیلم‌ها به سراغ مردان میانسال و تنها بروم و به این بهانه که جایی برای ماندن ندارم وارد منزلشان شده و در فرصتی مناسب با ریختن داروی بیهوشی در چای، نقشه سرقتم را اجرا کنم.

سرهنگ حیدر گودرزی؛ رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: تحقیقات برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد./تسنیم

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: