صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 03
کد خبر: ۱۰۳۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

در صورت فراموش کردن رمز کارت سوخت چه باید کرد؟

با فعال شدن کارت های سوخت از اواخر آذر، همه رمزها مجددا بازیابی خواهند شد و در صورت فراموش کردن کارت سوخت نباید اقدامی انجام شود.
به گزارش راهبرد معاصر؛ یکی از سوالات رایج بین مالکانی که دارای کارت سوخت هستند، نحوه بازیابی رمز کارت سوخت است. مدت‌هاست که سوخت‌گیری با کارت سوخت جایگاه‌دار صورت می‌گیرد و بسیاری از افرادی که دارای کارت سوخت هستند، رمز خود را فراموش کرده‌اند و اکنون که بازگشت کارت سوخت قطعی شدن، درباره بازیابی رمز کارت سوخت خود نگران هستند.
 
زمانی که مالک خودرو برای نخستین بار برای سوخت‌گیری به جایگاه مراجعه و کارت خود را وارد نازل کند، پیامی مبنی بر انتخاب رمز روی صفحه نقش می‌بندد و مالک می‌تواند رمز خود را انتخاب کند.
 
زیبا اسماعیلی – سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی – درباره نحوه بازیابی رمز کارت سوخت به ایسنا توضیح داد: درحال حاضر افرادی که کارت سوخت دارند اما رمز آن را فراموش کرده‌اند، نباید اقدامی انجام دهند. قرار است رمز همه کارت‌ها بازیابی شود و از زمانی که استفاده از کارت سوخت الزامی شد، زمانی که مالک خودرو برای نخستین بار برای سوخت‌گیری به جایگاه مراجعه و کارت خود را وارد نازل کند، پیامی مبنی بر انتخاب رمز روی صفحه نقش می‌بندد و مالک می‌تواند رمز خود را انتخاب کند.
 
به این صورت اصلا نگرانی درباره فراموش کردن رمز کارت سوخت وجود ندارد. برای پیگیری کارت سوخت خودرو از اینجا اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
این حرفا رو بر چه اساسی در خبرها میگن اصلا موقع وارد کردن کارت به دستگاه چنین پیامی نمایش داده نمیشه
Ahmad
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
سلام.من چندبار رمز اشتباه زدم کارت مسدود شد.نیاز به ثبت نام مجدد داره یا خودش فعال میشه؟
محمد نظری
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
خیلی ممنون ولی کارت سوخت هارا بازهم مثل قبل سهمیه رو کم نکنید