صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - 2021 September 29
کد خبر: ۱۰۳۹۳۰

نحوه دریافت کارت دیجیتال واکسن کرونا + لینک ثبت نام

نحوه دریافت کارت دیجیتال واکسن کرونا، شرایط و همچنین لینک ثبت نام را در ادامه این مطلب بخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر کسانی که قصد دریافت کارت دیجیتا واکسن کرونا را دارند باید بدانند که ابتدا باید هر دو دوز واکسن خود را تزریق کرده باشند. پس از آن است که می توانند با مراجعه به سامانه ثبت درخواست کارت واکسن به نشانی vcr.salamat.gov.ir/fa و ثبت اطلاعات درخواستی کارت واکسن خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.  در این سامانه باید کد ملی، تاریخ تولد و شماره موبایل خود را وارد کنید.

 

آدرس سایت ثبت درخواست کارت دیجیتال واکسن کرونا (کلیک کنید)

 

 

 

شرط دریافت کارت دیجیتال واکسن کرونا

افرادی که دو دوز واکسن تزریق کردند با مراجعه به سامانه vcr.salamat.gov.ir/fa داده‌ها را وارد می‌کنند و کارت واکسن برایشان اینترنتی صادر می‌شود. فعلا امکان صدور کارت دیجیتال انگلیسی زبان برای همه مسافران سفرهای خارجی فراهم است؛ ولی در مورد صدور کارت فارسی زبان سامانه در حال تکمیل است و مشکلات احتمالی به زودی رفع می‌شود. با توجه به مسائلی که پیرامون هوشمندسازی کنترل کرونا مطرح می‌شود قطعا در روزهای نزدیک مشکلات احتمالی سامانه رفع می‌شود.

 

 

آدرس سامانه ثبت درخواست کارت واکسن

کسانی که قصد دریافت کارت واکسن دارند با به سامانه ثبت درخواست کارت واکسن به نشانی https://vcr.salamat.gov.ir/fa مراجعه کنند.

 

اطلاعات درخواستی در سامانه ثبت درخواست کارت واکسن

پس از ورود به سامانه ثبت درخواست کارت واکسن به نشانی https://vcr.salamat.gov.ir/fa شما به صفحه اول این سامانه هدایت می شوید. در این هنگام باید کد ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه خود  و کد امنیتی را وارد کنید.

 

 

 

فیلم/ نحوه دریافت کارت دیجیتال واکسن کرونا

امکان صدور کارت دیجیتال به زبان انگلیسی برای همه مسافران سفرهای خارجی فراهم شد؛ ولی در مورد صدور کارت فارسی زبان، سامانه در حال تکمیل است.

 

 
 

لزوم ثبت اطلاعات واکسیناسیون افراد در سامانه‌های الکترونیک سلامت

 تمام واکسیناسیون و سوابق آن باید در سامانه الکترونیک سلامت درج شود و افراد در سامانه‌ها ثبت می‌شوند و اینکه هرکس یک برگه بیاورد که واکسن زده ملاک نیست، ملاک اصلی سامانه‌های الکترونیک سلامت است که اسامی افراد پس از تزریق واکسن در آن ثبت می‌شود. الان حدود ۵۱ میلیون تزریق واکسن داشتیم و ممکن است در برخی موارد معدود خطایی در ثبت داده‌ها رخ داده باشد که این موارد هم از مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت با دانشگاه‌های علوم پزشکی پیگیری می‌شود که مشکل این افراد هم برطرف شود.
مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: