صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۷:۲۶
  • پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
  • Thursday 16 February 2023
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۲ - ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - 2021 September 29
کد خبر: ۱۰۳۹۳۷

نحوه ثبت نام اینترنت رایگان اساتید + سایت و مراحل ثبت نام

ثبت نام اینترنت اساتید از امروز به مدت هفت روز آغاز شد، جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر ثبت نام اینترنت رایگان اساتید از امروز 7 مهر ماه 1400 به مدت 7 روز آغاز شد. اساتید می توانند برای ثبت نام به نشانی https://ictgifts.ir/  مراجعه کنند. قرار است به اساتید بسته هدیه 60 گیگا بایتی اینترنت رایگان برای 6 ماه اعطا شود. پس از زمان پایان مهلت ثبت نام بسته هدیه در حساب کاربری تلفن همراه یا ثبات منظور می شود. مهلت ثبت نام 7 روز است و متقاضیان فقط یکبار می تواند ثبت نام کند.

 

 

 

اطلاعیه ثبت نام اینترنت رایگان اساتید

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مفتخر است به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی خود برای حمایت از آموزش مجازی در شرایط شیوع بیماری کرونا، بسته های هدیه اینترنت رایگان را در اختیار اساتید محترم دانشگاهی و حوزوی قرار دهد.

در فرایند پیش بینی شده، امکان فعال سازی بسته هدیه بر روی تلفن همراه اساتید یا بر روی تلفن ثابت (ADSL) وجود دارد.

بسته هدیه با حجم 60 گیگابایت و برای بازه زمانی شش ماهه پیش بینی شده و پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، در حساب کاربری مربوط به تلفن همراه یا ثابت شما منظور می‌گردد.

مهلت ثبت نام حداکثر 7 روز می‌باشد و فقط یک بار امکان ثبت نام برای هر یک از متقاضیان وجود دارد.

 

آدرس سایت ثبت نام اینترنت رایگان اساتید

سامانه ثبت نام اینترنت رایگان دانشجویان،  اساتید دانشگاه و حوزه، معلمان و طلاب و معلمان به نشانی https://ictgifts.ir/ از امروز فعال شده و افراد می‌توانند در آن ثبت نام کرده و ۳۰ گیگ اینترنت رایگان دریافت کنند.

 

جزئیات اینترنت رایگان برای اساتید

 سامانه ثبت نام اینترنت رایگان دانشجویان، استادان دانشگاه و حوزه، معلمان و طلاب از امروز فعال شده و افراد می‌توانند در آن ثبت نام و ۳۰ گیگ اینترنت رایگان دریافت کنند.سامانه ثبت نام اینترنت رایگان دانشجویان،  اساتید دانشگاه و حوزه، معلمان و طلاب و معلمان به نشانی https://ictgifts.ir/ از امروز فعال شده و افراد می‌توانند در آن ثبت نام کرده و ۳۰ گیگ اینترنت رایگان دریافت کنند. علی اکبر صفوی مدیر کارگروه تخصصی آموزش‌های الکترونیکی وزارت علوم درباره ثبت نام اینترنت دانشجویی اظهار کرد: اخیرا وزارت ارتباطات اعلام کرده که مانند سال گذشته در راستای رایگان کردن اینترنت اساتید و دانشجویان و طلاب اقدام خواهد کرد که بسیار کار خوبی است و امیدواریم هر چه زودتر عملی شود، زیرا هم هزینه‌ها افزایش یافته و هم نیازها بیشتر شده است.

 

شرایط دریافت اینترنت رایگان اساتید

  1. این خدمت شامل تمامی اساتید در تمامی مقاطع می‌باشد
  2. در صورت هرگونه سوءاستفاده، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حق محدود کردن این خدمت را خواهد داشت
  3. فعال‌سازی بسته های اینترنتی منوط به طی مراحل قانونی مربوط به تایید اطلاعات می‌باشد
  4. در این طرح امکان فعال سازی بسته هدیه اینترنتی توسط اپراتورهای همراه و ثابت فراهم شده است. لذا جهت احراز هویت اساتید گرامی، درج شماره تلفن همراه تحت مالکیت کد ملی اظهار شده در مراحل ثبت نام، الزامی می‌باشد.
  5. هر کدملی صرفا یک مرتبه حق ثبت‌نام در سامانه را دارد. لذا در انتخاب اپراتور و درج شماره تلفن همراه دقت نمایید. پس از تکمیل فرآیند ثبت‌نام، به هیچ وجه امکان تغییر اطلاعات وجود نخواهد داشت
  6. در صورتی که به‌دلیل عدم وجود اطلاعات پایه‌ای، ثبت نام با موفقیت انجام نشود، در آخرین مرحله ثبت نام، امکان ثبت اعتراض در سامانه پیش بینی شده است. بدیهی است جهت اخذ تایید، اعتراضات به صورت دوره ای در اختیار مراجع ذی ربط قرار می گیرد و شایسته است که ذی نفعان، موضوع را از سازمان‌های مربوطه پیگیری نمایند.

 

مراحل ثبت نام اینترنت رایگان اساتید دانشگاه

ابتدا باید به سامانه ثبت نام اینترنت رایگان دانشجویان،  اساتید دانشگاه و حوزه، معلمان و طلاب و معلمان به نشانی https://ictgifts.ir/ مراجعه کنید. 

پس از ورود بر روی قسمت هدیه اساتید دانشگاه کلیک کنید.

 

 

 

در ادامه توضیحاتی درباره اینترنت اساتید و زمانبندی ثبت نام ارائه شده است که باید بر روی ادامه کلیک کنید.

 

 

 

پس از آن باید ضوابط و قوانین را مطالعه و تیک قبول آن را بزنید و بر روی گزینه ادامه کیلکی کنید.

 

 

 

 

در این مرحله باید کد ملی، شماره موبایل، نوع اینترنت (همراه یا ثایت) و کد امنیتی را وارد کنید.

 

 

 

در صورت که شماره کد ملی شما در سامانه ثبت نشده باشد سامانه اجازه ثبت نام شما را نمی دهد. در این صورت امکان اعتراض برای شما در نظر گرفته شده است.

 

 

فیلم / وضعیت اینترنت رایگان برای آموزش مجازی 1400

 

 

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: