صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۳:۲۴
  • چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
  • Wednesday 17 August 2022
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - 2021 September 30
کد خبر: ۱۰۳۹۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

ماجرای درگیری شدید در مسابقه فوتبال آذربایجان و نایینایی یک فوتبالیست! + عکس و فیلم

یک بازیکن فوتبال در دعوای شدید بیک بازیکن فوتبال در دعوای شدید بین بازیکنان و هواداران فوتبال در لیگ آذربایجان شرقی بینایی خود را از دست داد. ین بازیکنان و هواداران فوتبال در لیگ آذربایجان شرقی بینایی خود را از دست داد.

به گزارش راهبرد معاصر، مدیر روابط عمومی هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی گفت: این بازی با نتیجه سه بر یک به نفع تیم «ارس تجارت تبریز» جریان داشت، اما در دقیقه هشتاد هواداران تیم «باران اسپورت مرند» به زمین بازی هجوم آوردند و با سلاح سرد مانند چاقو و قمه به بازیکنان ارس تجارت حمله‌ور شدند



در این حادثه تلخ هفت نفر زخمی شدند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان کوه‌کمری شهر مرند انتقال یافتند. یکی از بازیکنان «ارس تجارت تبریز» بینایی خود را به طور کامل را از دست داد.


در این رویداد تلخ ۷ نفر زخمی شدند و مجروحان به بیمارستان کوه کمری واقع در شهر مرند انتقال یافتند. خوشبختانه گویا ۴ نفر از این افراد سرپایی درمان شدند، اما سه نفر دیگر به بیمارستان مجهز امام رضا در شهر تبریز منتقل شدند. خبر بسیار تلخ و تاسف آور دیگر هم اینکه یکی از بازیکنان ارس تجارت کاملا بینایی‌اش را از دست داده و او هم با مجروحین به بیمارستان انتفال یافته است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فاطی
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
پس ماموران امنیتی چرا به موقه عمل نمیکنن که یه مشت لاتو لوت با جان وجوانی چن نفر و آبرو وفرهنگ شهر وملتی بازی می‌ کنند،دستگاه قضا باید سر سختانه با عوامل این نا ارامی برخورد کند این حداقل کاریه که میتوان انجام داد