صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۹:۴۱
  • دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 13 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۶ - ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - 2021 October 06
کد خبر: ۱۰۴۶۶۰

سرمربی امارات: بازی با ایران چالش جذابی را پیش روی من قرار داده است

سرمربی امارات امروز و پیش از بازی ایران و امارات گت: امارات تا به حال ایران را در دیدارهای انتخابی جام جهانی شکست نداده و همین مساله چالش جذابی را پیش روی من قرار داده است.

به گزارش راهبرد معاصر  سرمربی هلندی تیم ملی فوتبال امارات گفت: امارات تا به حال ایران را در دیدارهای انتخابی جام جهانی شکست نداده و همین مساله چالش جذابی را پیش روی من قرار داده است.  برت فان‌مارویک امروز(چهارشنبه) در نشست خبری  پیش از دیدار مقابل ایران اظهار داشت: با وجود غایبانی که داشتیم توانستیم آماده‌سازی خوبی برای دیدار با ایران داشته باشیم. چنین دیدارهایی را دوست دارم چون سخت هستند.

وی در ادامه افزود: امارات تا به حال ایران را در دیدارهای انتخابی جام جهانی شکست نداده و همین مساله چالش جذابی را پیش روی من قرار داده است.

سرمربی امارات همچنین خاطرنشان کرد: من همیشه از بازیکنانم می‌خواهم که داخل زمین بهترین باشند، حتی اگر تفاوت‌های فردی علیه ما باشد. اطمینان داریم که می‌توانیم دستاوردهای زیادی داشته باشیم.

وی همچنین ادامه داد: ما برای شکست دادن ایران بازی می‌کنیم. این چیزی است که همیشه به دنبال آن هستیم. اگر ۱۰ بار دیگر بازی با سوریه و لبنان تکرار شود حداقل در هشت بازی به برتری می‌رسیم. یک تیم نمی‌تواند همه مسابقاتش را به راحتی ببرد.

فان‌مارویک در پایان گفت: امارات ۳۱ سال است که نتوانسته به جام جهانی صعود کند و این به ما اعتماد به نفس می‌دهد. من اینجا هستم تا برای سومین بار به جام جهانی صعود کنم و اگر نتوانم این کار را انجام دهم باید به کشورم برگردم. ما باید برای هر مسابقه تلاش لازم را انجام دهیم تا به برتری برسیم و هدف همه اماراتی‌ها را محقق کنیم.

دیدار تیم ملی فوتبال امارات مقابل ایران فردا(پنجشنبه) از ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه به وقت تهران در و رزشگاه زعبیل دبی به انجام می‌رسد. تا پایان هفته دوم مرحله گروهی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ ایران با ۶ امتیاز صدرنشین گروه A است و امارات با ۲ امتیاز در رده سوم جای گرفته است./ایرنا

مطالب مرتبط
نظر شما