صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۸:۲۹ - ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - 2021 October 10
کد خبر: ۱۰۴۹۶۸

شو نقل و انتقالاتى در پرسپوليس لو رفت

روز گذشته رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد یحیی گل‌محمدی با حضور در دفتر باشگاه، پس از دیدار و مذاکره با سیدمجید صدری، قرارداد خود را برای دو فصل دیگر با پرسپولیس تمدید کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ در این خبر اعلام شد گل‌محمدی تا پایان این فصل با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشت و به‌صورت قطعی، سرمربی سرخپوشان پایتخت در لیگ بیست‌ویکم است اما بنا به کسب موفقیت‌های بزرگ، رضایت هواداران از عملکرد کادرفنی و نیاز باشگاه به حفظ افراد موثر و موفق، صدری تصمیم خود مبنی‌بر تمدید قرارداد با این مربی بی‌حاشیه و موفق را عملی کرد و قرارداد گل‌محمدی برای دو فصل دیگر قطعی شد. نکته جالب اما به خبری مربوط است که 9آذر سال گذشته در همین رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس و در دوره مدیریت جعفر سمیعی منتشر شد؛ «یحیی گل‌محمدی سرمربی ارزنده پرسپولیس، قرارداد خود را با این باشگاه به مدت دوسال تمدید کرد.»


حال سوال اینجاست که اگر طبق اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس گل‌محمدی سال گذشته قراردادش را به مدت دو فصل تمدید کرده چگونه همین باشگاه اکنون مدعی است که قرارداد سرمربی‌اش در پایان فصل به اتمام می‌رسیده و نیاز به تمدید دوباره داشته است؟ اخبار تمدید قراردادها تا چه حدی مستند و رسمی است؟ آیا باشگاه‌ها برای شواف اقدام به امضای قراردادهایی می‌کنند که جنبه نمادین داشته و رسمیت ندارند؟ البته همین ابهامات درخصوص تمدید سه‌ساله قرارداد فرهاد مجیدی با استقلال هم وجود دارد!/فرهیختگان

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: